horsesinlife

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Moa - 2 mars 2011 11:33
Got up on the wrong side of life today yeah
Crashed the car and I'm gonna be really late
My phone doesn't work cause it's out of range
Looks like it's just one of those kind of days

You can't kick me down I'm already on the ground
No you can't cause you couldn't catch me anyhow
Blue skies but the sun isn't coming out no
Today it's like I'm under a heavy cloud

And I feel so alive
I can't help myself, don't you realize


Gomorron elr va säger man? ;) <3 har precis packat lite, men hittar inte resten så lär vänta
te mamma kmr hem och hjälper mej!! (A) höhö.. aa, iaf nyss ladda ner musik på mobilen
och ska väl ta och lägga fram hörlurarna så jag INTE glömmer dem! pappa kmr hem vid
1 så då drar vi :) VA SOCIAL

OBS! Min tandborste ville inte samarbeta i morsen, (de va nåt som alla ville veta, jag vet:)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards