horsesinlife

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Störst av allt är kärleken ♥

Av Moa - 20 april 2011 21:52

Ja hörrni, blir nog sista inlägget på en vecka nästan de här,. kmr sakna att skriva av mej, men jag antar att jag kan se de som terapi att bo mitt i skogen, våga vara den ja é och gå i slum t-shirts i storlek XXXXXL..<3 Kmr bli skönt, men ett jobbigt läge:P

mhihi, ska nog dra ut och springa på fredag, en lång jävla runda :D:D om ja hittar&vågar(A' lite scary faktiskt att springa själv ute i mitt i ingenstans?!:'O

men de värsta är att lämna vännerna och kim..:'/ vette fan hur ja ska klara mej, men jag hoppas de går. jag får ju hoppas att de har täcking t mobilen!?:O för ja krm nog bli tvungen att ringa kajja, emelie, otte och kim!?.. omg, hjärtat kmr värka av längtan efter de där armarna runt mej;)

Men nu ska jag slänga lite kläder i tvätten, borsta tänderna och ta min medicin, sedan lägga mej och smsa lite tills ja somnar (LLL' perfekt kväll, om bara jag hade haft nån brevé mej..(U)

ahaha, nu började jah gråta för att jag lukta på kudden som lukta kim och tänkte på att ja ska vara utan hnm och vännerna i en vecka, maybe without phone..

känner att ni bryr er:*

Ha en bra vecka iaf ;*

  lämna mej aldrig, jag vill aldrig känna den där ensamheten igen. aldrig. jag villl inte vara den som svek. nejnej, aldrig!! jag ska aldrig lämna dej. jag älskar dej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 23 maj 2011 18:27

http://fannyymoa.blogg.se

Av Moa - 17 maj 2011 17:06

Hej, jag har skaffat blogg.se nu iaf:D Jag fattar ingenting, så det blir nog ingen uppdatering innan min snälla fina vän othilia vän hjälper mej, vilket ja ska tvinga henne till!! :D:d(L)  *blink* otte? ...

Av Moa - 4 maj 2011 16:35


varför kan inte allt vara som i sagor? det ända som é likt min verklighet, är du.   hej dagen sög. Runt 15 över kommer jossan och hennes mamma och hämtar mej, så då drar jag till stallet, sen när jag kommer hem ska jag nog ut och springa sen d...

Av Moa - 3 maj 2011 15:05

Hejpåer:* Jag har ingen lust att blogga pågrund av att livet faktiskt é ganska bra nu:) Lite mkt skola, och så bara;);) Så nu ska jag ta och sätta mej och plugga, so, svenska och Spanska, sen ut och springa med mamma:)     men jag tycker det ...

Av Moa - 1 maj 2011 15:05


  Älskar det här citatet.. ♥

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards