horsesinlife

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Moa - 16 april 2011 15:31

Tjaaaa ;) Snackat m Sonja om vad jag kan göra för att bättra bloggen, skriva mer/mindre om! :) Hon tyckte jag kunde lägga in lite mer Dagens Outfits, så jag slänger in en nu på en gång! :D

Sen får ni också gära, kommentera om vad jag ska skriva mer/mindre om!:)

Tar gärna emot kritik, men snälla kommentera med erat namn! ;P

    

Shorts - Avklippta gamla jeans

Linne - BikBok

MunkJacka - Mammas

   


Check this out ;) Sveriges äckligaste bild, jag vet men man ser min lilla lilla shortsrand, vette fan om de ens räknas som en shortsrand men vafan;);)

syns bättre i rätt ljus ;* ;)

Av Moa - 16 april 2011 14:42

Cho! :D È på toppen humör just nu! Har solat ute hela dagen, fikat och ätit lunch med mormor&mamma, och nu pysslar de m gardiner och kläder nere medans jag redigerat lite bilder osv:) Det var 21 grader i solen, utanför vårat hus när jag kollade sist!:P Så jäkla skönt, nu känns det att de snart é sommar!!:) Fast de é lite wierd att det är april och 21 grader?:S Hur varmt kmr det nt bli i sommar dårå?:/

Fast oroar mej mest för mitt exem, men jag tror att det ska fixa sej, elr jag hoppas(a'

Ska nog klä mej varmt nu, alltså svettas-.-' hatar det, men så vänjer jag ju mej vid värmen och då blir det inte lika varmt i sommar!!..<3

Iaf, kan komma m nyheten att jag har fårr min första shortsrand:D

Glatt Välkommen t den ;):* Mhihih!! :D:D Den syns bara i vissa ljus dock..

Ska ta kort på den och lägga in kanske?;) K bry, tänker alla?;) ahaha, aja :*

Hoppas alla håller sej friska och njuter i solen idag:*

Puss!!

  den där magen ska vara brun i sommar, den med ;*

Av Moa - 16 april 2011 09:24

heejj, jah é sjuk igen :/<3 vet inte om jag har feber, men hostar hela tiden och fryser/svettas som en dåre!! Sen gör de skapligt ont när ja pissar också hehe, börjar typ gråta ;(<3

Nu ska jag nog lägga mej och smsa m Kim och Kajja lite grann och se på någon film!<3

Senare ska jag nog ut och cykla i det fina vädret med en stor sjal runt halsen, för jah vägrar bli mer sjuk nu!! :@<3

aja, ha de så najs!<3

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards