horsesinlife

Alla inlägg under mars 2011

Av Moa - 31 mars 2011 19:59

Hejhej:)

nyss kommi hem från stallet, de va riktigt kul :P Tenór va jätte roliga att rida, men som vanligt har jag svårt att rida framför folk och så , så jag visste inte riktigt va jag skulle göra, men de gick bra för att vara första gången!! Skumpa sönder men -.-

nu ska ja fortsätta chatta m mina underbara :*(L)  sen hopppppaaa in i duschen och sen sova (A)


OBS!



nya sms, i morrn :D



bildlöst inlägg ;)

Av Moa - 31 mars 2011 15:26

Hejhej:) Lite stressad nudå :/<3 Nyss kommi hem efter utvecklings samtal :P Gick bra, inget konstigt alls;) jag hade förbättrat mej ganska mkt troja, så de va väl bra? :):)

nu ska jag iaf snart iväg t Björke och rida, m Jossan :) ska cykla för första gången i år :D:D Skööönnntt!!! :PP väntar på att Kim ska logga in på msn, eftersom ja nt har nåra sms kvar :/<3 :'( aa, men nu ska ja hitta ett par ridbyxor, och dra på mej dem :PP(L)

ahahahahha  ;):) lär cykla typ 20 i så -.-

 

älskar dej bejbii

Av Moa - 30 mars 2011 19:06

... går det upp för mej att det är du coh ingen annan..ingen kommer ju aldrig kunna ersätta dej bejbii.

 


Av Moa - 30 mars 2011 18:19

moa :' säger:
 mm,.  
 asså allt går utför, får inte stopp på de
-  othilia säger:
 vi lever i ett rum.. i bland öppnas de dörrar till nya möjligheter, i bland stängs allt o de blir alldeles svart. först måste man hitta lysknappen så man kan se klart, sen ska man bara välja rätt dörr.. man får öppna vilken man vill o se vart man kmr, sen får man vandra på den vägen ett tag tills man kmr till ett nytt svart rum.. då börjar allt om, hitta lysknappen, välj dörr..
 och man måste komma i håg att leva när man är på väg till nästa rum.. <3


(liten del av min och ottes konversation på msn)

jag älskar dej otte, och du vet mest om mej och mina misstag, men du har alltid stått där för mej och jag kmr alltid stå där för dej gmn!! du är min bitch, ;)

Av Moa - 30 mars 2011 17:38

tjo:) sitter här m min kära mobil och glor in i det svarta.. :'( har 4 sms kvar den här månaden :/ hatar när de bara tar slut sådär? är inte de lite elakt av dem? :'O

iaf dagen va Ok iaf :' men mot sluté spåra allt ur,. jag vill inte ha det så här okej? antingen så klarar vi de här tsm, och gör nåt åt det? elr så skiter vi idet, och skiter i varann? i allt vi har,. men jag vill att du ska veta att jag älskar dej och du kmr alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. yeah babe, that´s it, and no one can ever change that.


aja, mamma ringde nyss och va jätte glad för att mina ömdömen den här halva "terminen" hade förbättrats så pass bra :) Jag är ändå ganska nöjd, att jag tog mej samman den där gången och, bara kollade framåt och kämpade!! de är jag faktiskt ganska stolt över att jag klararde,. men jag skulle aldrig ha klarat det utan dig.

och nu när ja ändå är igång,  kan ja ju berätta för alla er, att jag har fått de finaste vännerna att dela den här delen av livet med! nämligen mina vänner , för att de alltid finns för mej och sånt shit. Kim har osså gjort mina dagar de senaste månaderna, i quess i should say thank you bejbii, ;):* 

och spira.. som de inte finns ord, att beskriva hur mkt ja älskar..(L)

nu ska jag iaf ta en titt på mina omdömen på schoolsoft X)


för världen är du bara någon, men för någon är du hela världen.


         

älskar er.

Av Moa - 29 mars 2011 20:52

Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig något bättre tillbaka. Ger du henne en spermie, ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept, ger hon dig en måltid. Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende så ger hon dig sitt hjärta .Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du än ger henne. Så om du ger henne skit kan du förvänta dig ett helvete tillbaka!


så grym!! ;)


Te inlägget då kanske? ;)

jag bestämde mej för att åka in till mormor m 10 i 7 bussen, runt 6 elr något, då hon satt på Harrys och åt m en kompis? ;)<3 hihi hurt mormor :*

Iaf, så jag snabbade mej ut och gå i 30 minuter elr nå? ;)<3 sen hem, hoppa hopprep i 3 min :'D KUL!! sen hoppa jag i duschen, runt halv så gasade som fan ;) ahahahah ;D aja, jag drog på mej nå kläder och åkte t mormor!! och jag ångar verkligen inte att jag åkte dit!! gud, va jag älskar min mormor!:') hade nästan glömt hur mkt vi har gemensamt och vi é ganksa lika..<3 iaf innan för fasaden ;) haha X)

men vi satt och pratade kläder, hon stod och valde kläder te kryssningen som hon ska på imorrn!! DansFiaLotta de där ;) hon dansar typ varje helg (Y) min sötmormor!! hihi!! sen pratade vi om Thailand och sånt mysigt!!

Iaf sen räknade vi ut att tjejer som får mens när de är 10 och har de till de är 50, har mens, 2 år och veckor i hela sitt liv!!?? :'O hemskt!! det betyder att vi lever 37 år ovh 36 veckor utan mens!? :O hur orättvist är inte det!? aja, jag tyckte jag va skit duttí som listade ut dt ;D hihi!! :D:D(L) aja, som ni märker är jag lite övervildgad (va fan heter de?) av att ha träffat mormor, men de må så vara hihi!! :D(L)

puss och gonatt snart i quess ;)

 

Av Moa - 29 mars 2011 15:48

Hejhej:):) (trött jag blir på allt hejande) :O ;)eta skönt kan jag säga :*drog m moa och lollo på stan efter och lollo köpte en bikini,och sen följde ja m dem och fikade :P Köpte en festis, sen små sprang ja t bussen lite checkt så där ;)

men hade no prov i dag iaf, tror de gick ganska bra faktiskt!! :):) elr ja hoppas? ;)

nu ska ja bara chilla, ska nog ut och ta en promenad elr springa lite senare (Y) ska nog sätta mej på den där maskinen där nere, som kallas träningsmaskin?-.- och köra lite arm muskler ;) kan ja behöva.. hahah X) men puss på er ;* hoppas eran kväll blir najs (Y)       random foto ;) web cam yeah, here we go ;)







iaf, kim kanske ska te usa, som nån jävla utbytes student!? lite ledsen nudå!! :'( om han åker vette fan va jag gör! :(<3 min älskling, bara lämnar mej här typ, i sverige!!

Av Moa - 28 mars 2011 17:06

Hejhej:):) fick just psyke på bloggplatsen.se (A) Jag satt och skrev men de kom ingen text? Riktigt fail (N) ;) men iaf, kom hem för ca 20 minuter sen typ? :P Skolan, idag; SÖG! haha nedå , den va riktigt okej ;)

men aja, på HK fick vi göra kladdkaka, elr ja vi kanske jag inte ska säga, JAG gjorde kladdkaka ;) haha..!! ne men fick va m sebbe,jesper och David H -.- hahah ;/;)

ska kanske åka m mamma te nå ridhus och kolla på nån tjej som ska rida typ balans grej? ääh ja vette fan ;) (A)

  want to sleep there every day (L) men ska snart börja m nya rummé, ska bara få fart på päronen först -.-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards