horsesinlife

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Moa - 27 mars 2011 20:49

låten rubriken tala om vad jag och otte snackar om;):d miss that time of our life :') skulle göra vad som helst för att få åka tbx i tiden bara för en dag, och vara sådär kaxí(A) skönnttt!!!

till inlägget;

va nyss på ridning, men de va teori fan , så fick inte rida (N)<3 men de va rätt OK ändå, för vi kolla på en film om islandshästen historia ;)(Y)

men nu sitter ja här och dunkar lite musik och chattar (Y) ;D rätt så kul ;*

men ska snart sätta på filmen vi aldrig såg klart igår ;)<3 hihihhihihi :D Den heter typ The tree? ;) elr ja Trädet på svenska ;)

aja, men ska väl äta äckel lasagne snart i quess.. :(

lite bilder sen idah; låg faktiskt och grät en stund och lyssna på Sofijah en stund, skönt att bara låta tårarna rinna en stund ;D sen samla sej och lägga på den där allmänna personligheten en stund ;)

              fick en smothie av pappa,;) men vi bråkade precis innan så han kanske vart rädd, för han skicka upp Victor m den ;) HAHAH X) ne, han vela nog inte gå uppp för att han kanske skulle få ett extra UTBROTT på mej ;)

Av Moa - 27 mars 2011 16:03

Hejhej:) Sitter och försöker plugga, observera att jag skrev försöker. mm , dukti flikka man é nu asså;*

För typ 2,5 timme sen åt ja frukost, sen la jag en ansiktsmask och hängde tvätt (Y) duttí elr vad var det jag sa ;) hihih :'D aja, iaf, é sjukt uttråkad (A) ska plugga nu, men ikväll blire ridning :'D Ska hämta upp Jossan i hille först också ;);) aja, måste komma ihåg att äta , SÅ MOA KOM IHÅG DET ANNARS_:_!"¤!)=?(!"/#


haha, ska inte blogga mer, kanske skriver nå mer knas -.-

  saknar dej

Av Moa - 27 mars 2011 10:56

Hejhej:) Ligger i sängen och smsar och chattar lite;P Najs, fast jag fattar inte hur jag kan vakna kl 20 i 12!??? :O hemskt att slösa bort dagen så där-.- haha, osså sitter ja här och möglar framför bloggar? :/ känns ju sådär jäätte bra måste ja säga ;) men jag och moa ska kanske hitta på nå idag :):) min plutt


men nu ska jah väl mögla lite till, sen dra på mej lite kläder och äta om ja orkar (A)

 
  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards