horsesinlife

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Vi kunde säga precis vad vi ville, och de va tillochmed en tjej som va rädd för oss? :'O grymma cheyor!! Riktigt tyffa och kaxíiiaa ;)

Av Moa - 27 mars 2011 20:49

låten rubriken tala om vad jag och otte snackar om;):d miss that time of our life :') skulle göra vad som helst för att få åka tbx i tiden bara för en dag, och vara sådär kaxí(A) skönnttt!!!

till inlägget;

va nyss på ridning, men de va teori fan , så fick inte rida (N)<3 men de va rätt OK ändå, för vi kolla på en film om islandshästen historia ;)(Y)

men nu sitter ja här och dunkar lite musik och chattar (Y) ;D rätt så kul ;*

men ska snart sätta på filmen vi aldrig såg klart igår ;)<3 hihihhihihi :D Den heter typ The tree? ;) elr ja Trädet på svenska ;)

aja, men ska väl äta äckel lasagne snart i quess.. :(

lite bilder sen idah; låg faktiskt och grät en stund och lyssna på Sofijah en stund, skönt att bara låta tårarna rinna en stund ;D sen samla sej och lägga på den där allmänna personligheten en stund ;)

              fick en smothie av pappa,;) men vi bråkade precis innan så han kanske vart rädd, för han skicka upp Victor m den ;) HAHAH X) ne, han vela nog inte gå uppp för att han kanske skulle få ett extra UTBROTT på mej ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 23 maj 2011 18:27

http://fannyymoa.blogg.se

Av Moa - 17 maj 2011 17:06

Hej, jag har skaffat blogg.se nu iaf:D Jag fattar ingenting, så det blir nog ingen uppdatering innan min snälla fina vän othilia vän hjälper mej, vilket ja ska tvinga henne till!! :D:d(L)  *blink* otte? ...

Av Moa - 4 maj 2011 16:35


varför kan inte allt vara som i sagor? det ända som é likt min verklighet, är du.   hej dagen sög. Runt 15 över kommer jossan och hennes mamma och hämtar mej, så då drar jag till stallet, sen när jag kommer hem ska jag nog ut och springa sen d...

Av Moa - 3 maj 2011 15:05

Hejpåer:* Jag har ingen lust att blogga pågrund av att livet faktiskt é ganska bra nu:) Lite mkt skola, och så bara;);) Så nu ska jag ta och sätta mej och plugga, so, svenska och Spanska, sen ut och springa med mamma:)     men jag tycker det ...

Av Moa - 1 maj 2011 15:05


  Älskar det här citatet.. ♥

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards