horsesinlife

Alla inlägg under april 2011

Av Moa - 29 april 2011 17:53
Happy Birthday...so make a wish

Verse 1:
Please accept my apologies, wonder what would have been
Would you've been a little angel or an angel of sin?
Tom-boy running around, hanging with all the guys.
Or a little tough boy with beautiful brown eyes?
I payed for the murder before they determined the sex
Choosing our life over your life meant your death
And you never got'a chance to even open your eyes
Sometimes I wonder as a foetus if you faught for your life?
Would you have been a little genius in love with math?
Would you have played in your school clothes and made me mad?
Would you have been a little rapper like your papa da Piper?
Would you have made me quit smokin' by finding one of my lighters?
I wonder about your skintone and shape of your nose?
And the way you would have laughed and talked fast or slow?
Think about it every year, so I picked up a pen
Happy birthday, love you whoever you woulda been
Happy birthday...

Chorus:
what I thought was a dream (make a wish)
Was as real as it seemed (happy birthday)
What I thought was a dream (make a wish)
Was as real as it seemed

I made a mistake!

Verse 2:
I've got a millon excuses to why you died
Bet the people got their own reasons for homicide
Who's to say it woulda worked, and who's to say it wouldn't have?
I was young and strugglin' but old enough to be your dad
The fear of being my father has never disappeared
Pondering frequently while I'm sippin' on my beer
My vision of a family was artificial and fake
So when it came time to create I made a mistake
Now you've got a little brother maybe he's really you?
Maybe you really forgave us knowin' we was confused?
Maybe everytime that he smiles it's you proudly knowin' that your father's doin' the right thing now?
I never tell a woman what to do with her body
But if she don't love children then we can't party
Think about it every year, so I picked up a pen
Happy birthday, love you whoever you woulda been
Happy birthday...

Chorus:
What I thought was a dream (make a wish)
Was as real as it seemed (happy birthday)
What I thought was a dream (yeah, make a wish)
Was as real as it seemed

I made a mistake!

And from the heavens to the womb to the heavens again
From the endin' to the endin', never got to begin
Maybe one day we could meet face to face?
In a place without time and space
Happy birthday...

From the heavens to the womb to the heavens again
From the endin' to the endin', never got to begin
Maybe one day we could meet face to face?
In a place without time and space

Happy birthday...

Chorus:
What I thought was a dream (make a wish)
Was as real as it seemed (happy birthday)
What I thought was a dream (make a wish)
Was as real as it seemed

I made a mistake...!
Av Moa - 29 april 2011 15:20

Säg vad jag har gjort, så kanske vi kan lösa det? Vi behöver inte vara "bästavänner", inget kommer vara som förut igen, det vet vi båda två, men vi kan ju iaf sluta bråka?

Av Moa - 27 april 2011 21:02

Efterlyser ngn som kan snacka m en tjej, som har allt, allt é perfekt, men som har ett självförtroende som åker bergÅdalbana. Nån?


men ja vill bara snacka m .. men h*n verkar ärligt talat inte bry sej, och h*n va min bästavän. egentligen vill jag inte säga va, utan är, men jag vet inte för h*n kanske inte vill ha mej där som den där vännen längre. och ja é lessen om ja gjorde fel, elr gör fel. men vad ska jag göra då? berätta, för jag kan inte läsa tankar. förlåt, förlåt så jäkla mkt men jag saknar dej, och jag behöver de där trygga armarna att gråta i och prata om allt med, men det finns ingen annan, och snart spricker jag!


Av Moa - 26 april 2011 21:22

Hejsan Hoppsan!! ;D Hemma nu, elr ja igår men jag orkade inte blogga (A'

Men jag tror faktiskt att ja ska ta en liten blogg paus ett tag:)

Kan uppdatera er om att allt é perfekt just nu!! :P<3  Jag é glad & kär :')<3;)

Skriver nog om någon dag, men ja ska försöka slänga in nå inlägg typ varannan dag elr något?;):D<3 :D:D<33

Norrland va sjukt fint&ganska skoj iaf;) satt i bilen i 12 timmar igår bara-.-'

Men saknade Kim:/<3 och nu ska han t Kroatien i 3 veckor den skiten..:/<33<3

aja, älskar hnm även om han åker bort i 3 fucking veckor och ja kmr mögla hemma i sverige:'(<3

 

Av Moa - 20 april 2011 21:52

Ja hörrni, blir nog sista inlägget på en vecka nästan de här,. kmr sakna att skriva av mej, men jag antar att jag kan se de som terapi att bo mitt i skogen, våga vara den ja é och gå i slum t-shirts i storlek XXXXXL..<3 Kmr bli skönt, men ett jobbigt läge:P

mhihi, ska nog dra ut och springa på fredag, en lång jävla runda :D:D om ja hittar&vågar(A' lite scary faktiskt att springa själv ute i mitt i ingenstans?!:'O

men de värsta är att lämna vännerna och kim..:'/ vette fan hur ja ska klara mej, men jag hoppas de går. jag får ju hoppas att de har täcking t mobilen!?:O för ja krm nog bli tvungen att ringa kajja, emelie, otte och kim!?.. omg, hjärtat kmr värka av längtan efter de där armarna runt mej;)

Men nu ska jag slänga lite kläder i tvätten, borsta tänderna och ta min medicin, sedan lägga mej och smsa lite tills ja somnar (LLL' perfekt kväll, om bara jag hade haft nån brevé mej..(U)

ahaha, nu började jah gråta för att jag lukta på kudden som lukta kim och tänkte på att ja ska vara utan hnm och vännerna i en vecka, maybe without phone..

känner att ni bryr er:*

Ha en bra vecka iaf ;*

  lämna mej aldrig, jag vill aldrig känna den där ensamheten igen. aldrig. jag villl inte vara den som svek. nejnej, aldrig!! jag ska aldrig lämna dej. jag älskar dej.

Av Moa - 20 april 2011 20:25

Hello Sunshines;) Min kärlek va just här och mös m mej (L' vet ni? jag är kärkärkär!! kan säga att mitt hjärta bankar som tusan för hnm nu :) okj, jag ska inte snacka om det:) Imorse iaf, vaknade vid halv 10 elr ahah, vakande på riktigt då, för hade somna om några gr men aja, drog ner och åt frukost med Mamma och Ulrica:) Sedan gick jag upp och försökte väcka emelie men nejnej, inte vela hon vakna elr ;) så jag cykla iväg t stallé;) Mötte upp Jossan också, sedan red vi:P Emelie, Mamma och Mormor kikade förbi senare och Emelie hjälpte mej:D Tacktack, är ganska nöjd faktiskt!! (Y) men ja kmr ha träningsvärk imorrn (Y);)ska iaf, träna som fan uppe i Norrland, för ja menar, de finns inge annat och göra där, för närmsta granne é väl typ på 3 mil?;);) Mys..

ahah, ne men de fixar sej (Y' Nu ska jag,. packa...... sen..... film..... sen ? SOVA ;D

mogen mening;)

    Fan ta er alla jävlar, snart é de SOMMAR!! har gått sjukt fort sen i vintras.. nyss va de lixon snö överallt huh?:O<3 Nu kan man snart gå i bikini och bada :D


PUSS! ;* hihi

Av Moa - 19 april 2011 18:30

 hehe, sry för stavfelet på nya headern (A) de står blir iställe för bli hehe (A' menmen, jag orkar inte ändra ;)<3 vi överlever nog elr vad tror ni?:P

  kolla hello kitty saken där uppe :D:D ååå så söt!! ;D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards