horsesinlife

Alla inlägg under april 2011

Av Moa - 19 april 2011 12:39

Tjoho!:) Emelie stack just ner och kokade korv?;);) hahaha, så vi ska väl snart äta sedan ska vi cykla ut till Rusta och köpa SolKräm t mej, annars slutar det med att jag ser ut som en skållad råtta snart;p Mhihi!! och så vill jag inte se ut! ;D

Hehhe, men får se om jag tar med mej kameran ut så ni får lite photos here babes;)<3  :*

Nu stack emelie ner igen ahaha ;):P

 

Av Moa - 19 april 2011 09:48

dHejhej, ligger här i sängen m Emelie, mm sexy ;) nerå, men vi sitter och ändrar typ inställningar på våra datorer! ;D ganska najs, för nu har jah Påsk Tema på datan mhihihi!! :D Fressten, har kommi på att de inte kmr bli nå inlägg torsdag-måndag eftersom jag åker upp t Norrland, och där finns inge internet så det sket ju sej rejält ;)

fy fan, tänk om det inte ens finns täckning t mobilen!! Då Dör Jag! :'O:'(

Ännu en vecka utan älskii, oh that´s bad! Kmr sakna alla :/ elr haha, saknar dem redan ;D<3

Nu ska vi noh ta och se på någon film :) hare bra:*

Av Moa - 18 april 2011 12:02

Hej elr Gomorron för vissa, inte vet jag;);) Hihi, iaf ställde klockan på 20 över 9 för att jag och Otte skulle ut och gå:D Så nu känner jag mej fräsch och nyduschad;)

Vi gick iaf, nån konstig "väg" som inte ens va en väg, men hell yeah;) Stänkte upp lera och vatten hela tiden men de va bra träning;) Lite slappt men;P nu ska jag sluta prata om det;) lovvar!

Snart kmr Kim iaf, vi ska väl,, em ja nånting? Film kanske?:):) vet inet hur länge han blir kvar, länge hoppas jag;) Runt 6 tiden ikväll kmr lilla söta EmelieÄngeln hit och slaggar hos mej inatt:P Taggad!:D

Nu ska jag nog kolla på ett avsnitt av One Tree Hill:) Kim kmr m bussen 20 i troja..<3

Ha de så bra så länge:*

  kan lova er att nästa gång ja solar ska jag smeta in mej i solkräm!!.. jag ser ut som en skålladråtta!? bränd, kan man ju också säga. och de svider!

Av Moa - 17 april 2011 21:08

Hoho! :) Nyss käkat Max m mamma :'D onyttig jag är.. Men men, när jag kmr t norrland blire hård träning ;) Då ska alla extra kalorier dö!;) Hihi!!

Iaf, ridningen gick bra idag:) Fast jag dog på slutet för myggorna åt på mej;) Seriöst de är jätte  gigantiska myggor iår!! :'O Scary fan;) Har typ 4 jätte stora myggbätt nu-.- och ett på kinden, på nå konstigt sätt?;O<3<3 heheh!!

Nu ska jag iaf se på One Tree Hill igen, hihi :'D<3

Kanske bloggar senare, vi får se:*

 


Taggar älskling i morgon iaf [http://i.lik [http://i.lik [http://i.lihk [http://i.lik[http://i [http://i.lik.l

Av Moa - 17 april 2011 16:10

Hej, satt hela kvällen igår som fastfrusen framför datan efter att ha laddat ner One Tree Hill, oh jag älskar dem (L) 

Ska fortsätta kolla nu, men iaf, jag följde m mamma t Fältis idag och filmade:) Sen kom mormor dit och då åkte jag tidigare än planerat t Tenór:P Jossan hjälpte mej m tölten och lite annat så tack så mkt för det Jossan;);) Tyckte de gick ganska bra faktiskt idag:)Ska ju snart iväg t Islandica och rida, har egentligen ingen lust men de blir kul när man kmr dit:D Bloggar mer när jag kmr hem, och i morrn blire Kim, och på kvällen kmr Emelie för hon slaggar här ;D<3 Tisdag: Emelie & Kajja :'D Onsdag: Tenór,och nå mer

Älskar´t!! :D:D

Puss på er:*

Av Moa - 16 april 2011 15:31

Tjaaaa ;) Snackat m Sonja om vad jag kan göra för att bättra bloggen, skriva mer/mindre om! :) Hon tyckte jag kunde lägga in lite mer Dagens Outfits, så jag slänger in en nu på en gång! :D

Sen får ni också gära, kommentera om vad jag ska skriva mer/mindre om!:)

Tar gärna emot kritik, men snälla kommentera med erat namn! ;P

    

Shorts - Avklippta gamla jeans

Linne - BikBok

MunkJacka - Mammas

   


Check this out ;) Sveriges äckligaste bild, jag vet men man ser min lilla lilla shortsrand, vette fan om de ens räknas som en shortsrand men vafan;);)

syns bättre i rätt ljus ;* ;)

Av Moa - 16 april 2011 14:42

Cho! :D È på toppen humör just nu! Har solat ute hela dagen, fikat och ätit lunch med mormor&mamma, och nu pysslar de m gardiner och kläder nere medans jag redigerat lite bilder osv:) Det var 21 grader i solen, utanför vårat hus när jag kollade sist!:P Så jäkla skönt, nu känns det att de snart é sommar!!:) Fast de é lite wierd att det är april och 21 grader?:S Hur varmt kmr det nt bli i sommar dårå?:/

Fast oroar mej mest för mitt exem, men jag tror att det ska fixa sej, elr jag hoppas(a'

Ska nog klä mej varmt nu, alltså svettas-.-' hatar det, men så vänjer jag ju mej vid värmen och då blir det inte lika varmt i sommar!!..<3

Iaf, kan komma m nyheten att jag har fårr min första shortsrand:D

Glatt Välkommen t den ;):* Mhihih!! :D:D Den syns bara i vissa ljus dock..

Ska ta kort på den och lägga in kanske?;) K bry, tänker alla?;) ahaha, aja :*

Hoppas alla håller sej friska och njuter i solen idag:*

Puss!!

  den där magen ska vara brun i sommar, den med ;*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards