horsesinlife

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Moa - 8 april 2011 15:08

ChoCho:):P sitter och chillar lite med min onda hals, jaja ;)den svider som fan, känns som jag ätit sandpapper elr ngt?! <3 uschabuscha ;)

har iaf preecis checkat facebook osv.. va längesen efterso mitt internet har d.a.m.p.

Väntar iaf på Kim, han é på kvarsittning (N)<3 mohahaha, tycker faktiskt de é lite kul;)

eh ja, vad ska jag skriva? de va längesen ja blogga troja? :O har ingen aning om hur längesen det va, tiden går så fort och jag vill inte mÖgla framför datan hlr (A)<3 ahhaha, fast ja det gör ja ju ändå men-.- (IQ) iaf, jag red Tenór igår, gick dampdåligt, han va passtaktig hela tiden och ja känner ju typ inte de hlr duttí som ja é (Y);)

eh ja igår dog min sötplopp Dolly :'( asså min hamster..<3 saknar henne lite faktiskt, asså de va ju bara en hamster men ja, nu har jag ingen bur att gråta framför när jag é själv..and that brakes my heart sometimes, to be alone..<3<3 jag älskar henne vart hon än är iaf, och hoppas att hon får de bra :*<3:') jag begravde henne brevé Tiger igår iaf, la de första blommorna på hennes grav och grät lite till:'<3 

R.I.P Dolly <3 24/12-09 - 7/4-11


men ska stänga fönstret nu, sen kolla om ja kan ringa elin? Hon kmr imorrn iaf:D:D<3


    <3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards