horsesinlife

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Moa - 11 april 2011 20:30

Sitter och kollar på Total Blackout, fy fan vilket sjukt program (Y) Sååå jävla kul att kolla på!! :'D Asså kan garva så ja gråter jag lovar.. ;)


tack för dissen. du kan väl iaf säga vafan du håller på med?

Av Moa - 11 april 2011 18:41

HejsSvejs, idag é det ju som sagt 11 April, det betyder att det alltså är mammas födelsedag:P Mormor, morbror, Anki och Linda sitter och fikar med dem just nu och jag sitter och kollar facebook, och väntar på sms:) Har sjukt tråkigt iaf, så om någon har lust kan ni ju smsa!?:) Kim vill ju tydligen inte svara den skiten..:/<3<3

har inget att blogga om just nu, så puss på er:*


saknar dej så otroligt mkt kim.. utan dej kan jag inte andas, varje minut utan dej känns som en timme, och varje sekund är ett helvete. jag skulle kunna göra vad som helst för att få ha dej här just nu, bara hålla om dej och tala om hur mkt jag älskar dej bejbii.. Ärlighet varar längst, du är det finaste som hänt mej.

 

sjukt söt bild:*

men den é ju fan sann;)


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards