horsesinlife

Alla inlägg under november 2010

Av Moa - 29 november 2010 20:53

Hej, jag vet att jag är dålig me bloggningen den här veckan men asså har ju vart och ridit så ;)<3 Gick bra tkr jag, faktiskt jätte bra, är nöjd som fan :D Red Isla, bästa hästen där tkr jag:') Ofc e ju Spira och Rotur bäst men ;) Jag skriver mer i morgon:') Hoppas int allt trasslar till sej bara nu då ,.

Fressten ja har min mobil ,i skåpe i skolan så om nån har försökt nå mej så går de int;)


TILL JAPPE OM DU LÄSER DE HÄR! ;

Jag är jätte ledsen om det int blir nåt i morgon som jag lovat. Men jag hoppas det! Jag vill verkligen träffa dej och tro inget annat?! OK? M, bra :) <33

Jag smsar dej i morgon, ska försöka övertala mamma och ridhuset och Rotur :)<3 Saknar dej gubben :') Jag hoppas du förstår ,.Puss! ;)


Puss&kram alla söta ;) <333 Ska skriva mer i morgon elr på onsdag , JAG LOVAR! jag försöker iaf alltid hålla vad jag lovar, sen går int allt som de va tänkt men men, jag försöker OK? :'D ;*



Av Moa - 28 november 2010 20:58

Hej:) Suttit nere och önskat julklappar me familja;) <3 Njjaa, int kul direkt men int tråkigt heller,. Har ju Spanska prov i morrn som ja kmr få ig på eftersom ja int fattar den nå,. och engelskan ska in men den har ja gjort så de borde va lugnt :) Sen ska ja väl plugga lite på svenskan som ja e helt phsykad på eftersom ja int fattar,. Kmr ju aldrig komma i håg ; imperfekt , perfekt , syn,. eh ja, jag vet int ens va dom heter ju ;) <3 hahahahahah, jag känner hur ig:et flyger i luften ;D Hihih, HUMOR :D


Red ju Spira i dag, gick inte så bra, hon går skit högt me huvve ,. :'(

Bajja majja på de,. Men iaf , hon va skit pigg och de va kul , fast int när ja stog i stalle för hon typ var på väg ut hela tin ;S <3 hihih

Men allt gick bra till slut, fast de va skita mörkt , men snön lyser upp så :) I morrn äre ridning på http://www.stallislandica.se/ :) Kul är ordet ;) <3

Aja, ser era C A R E F A C E ;)


       vilken jävla min man har asså :O hahahah, grym!!! :D    


    Sexii ;) <3 haha NOT!


Puss&kram


jag älskar dej

Av Moa - 28 november 2010 19:29

Hej, vart i stallet och ridit:)<3 K A L L T va ordet ,. Vart inget sånt där "möte" så de blir på tisdag:) Och på Tisdag ska ja träffa JappePonken osså:D<3 kul kul :) Men "mötet" e kl 7 så de e lugnt ;P Iaf, nu ska ja ner och äta pappas hembakade pizza, INLÄGG SNART ,  om 30 min kanske?

Av Moa - 28 november 2010 15:49

MÅSTE DU KOMMA HÄR OCH FÖRSTÖRA DEN BRA DELEN AV MEJ OCKSÅ?! TYDLIGEN,. DU FÖRSTÖR MITT LIV? DU BORDE INT FINNAS , DITT JÄVLA AS,. GÅ HEM OCH KOM ALDRIG TBX? HAR DU DE KLART FÖR DEJ? JAG VILL INT SE DEJ IGEN? JAG HATAR DEJ. OK? du är för fan int ens värd att leva .. Gud borde int ha skapat en människa som ljuger hela tin och säger saker som int e sanna? De e int nödvändigt?


hur kan man älska samtidigt som man hatar en sån människa?

Av Moa - 28 november 2010 11:44

Hej:)<3 Vad ska alla hitta på i dag då? ;P Själv har man sutti hemma tills nu, tror vi ska på nå "hästmöte" i stalle i dag:) Så jag ska väl rida efter det antar jag :'D Hoppas jag*fniss* :')

Vaknade typ 10 över 9 idah:) Lite sent tkr jag, för de va skit skönt att gå upp tidigt i går :) Ska nog börja/lära mej att gå upp tidigt :) <3 hihih, önska mej lycka till? :P kan ja behöva kan jag säga för jag är hut trög som helst på morgonen :$ men men,. Iaf jag åt frukost, klädde på mej (hatar att lukta svett på morgonen, när man vaknar) så fort som möjligt då :)<3 Sen har ja suttit här och försökt plugga spanska:( Gick inge bra för jag #råkade# hitta kameran,. och då vart de att jag har suttit och typ kladda på nå papper och tagit kort :) heheheh,. typiskt mej,. hah? ;P Iaf , de va faktiskt nödvändigt för jag har bara gamla ruttna bilder ;) hihih, fast dom kanske int e så roliga men de e bilder iaf ;) <3 och vissa e faktiskt fina :)


Och jag är skit ledsen för att ja int blogga i går? :( Jag trodde att jag hade gjort de troja elr nå :$ ja vette fan men ,. ;*

Här kmr lite bilder iaf:) de e bara några av bilderna, men känner att om ja laddar ner alla så kmr jag ha slut på "ouppladdade" bilder sen så ;)

    Spanska ;)     Min morron ; :)   MÅLAT NAGLARNA ;D           Digga mitt nalle Puh täcke :D Älska :) och mina gosedjur :') naww, visst ärom söta då? ;) hihi,. ;*


Puss&kram


kommentera!!

Av Moa - 26 november 2010 13:47

Hej!:) Jag måste säga att ja tkr att de här "Nobel" priserna ska skaffa ett som heter - Best class ever - för isåfall skulle lätt 7B Internationella skolan i Gävle lätt vinna:'D Jag älskar er tjejor&pojkar :) Grym humor och alla e snälla? Finns de nå bättre? Nejj? :)<3 Gush asså.. Iaf när vi skulle gå te jumpan i dag, så skulle ja kicka Anton i baken (:$) Heheh,. Till mitt försvar så va de faktiskt nödvändigt ;) <3 Hahah, näe men osså halkar ja och hamnar på röva ,. De gjorde ont men de som va så jävla kul va att , bil larmet på en bil som stod på parkeringen breve sattes igång ;O :'D Asså helt jävla grymt!!!! :D Sen snömula ju folk varann på vägen tbx, men ja fick bara snö i bh så e nöjd faktiskt, så de int blev värre. . . :D <3 Kunde ju ha blivit som Emelie elr Anton ;S stackare asså . . . <3 Tkr verkligen synd om er hörni ;$ <3333

Sen gjorde jag, sonja, Sara och emelie nå dumt.. Tydligen x) själv tkr ja int de va dumt att kolla in i killarnas omklädningsrum ;) Såg int så mkt., men de va ju tydligen nån som challa. . . DUMT! Men iaf när jag och Sara (ja, jag vet han sa bara te oss x() skulle snacka me mr. ... Så sa han te oss att vi skulle gå me han, när vi stod i duschen osså vi ba: Men vi måste duscha klart!

Han: Kom så fort ni kan sen då

Vi: Okj ,

Osså klädde vi på oss typ underkläder linne och satte handuken runt röven,

sen när vi gick te han så såg ju vissa oss men så typ sa  mr. ... Att vi skulle "klä på oss"  när vi skulle ta han "såklart" men suck liksom ... han sa ju så fort som möjligt, men skit samma va ju kul iaf :)<3

Nu ska ja prata me Otte lite granna x) <3


puss&kram

Av Moa - 25 november 2010 19:50

hej bara så alla vet så älskar jag moa över allt som finns hon är lätt de finnaste som finns !! :D <3<3 älskar dig for ever moa :) <3<3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards