horsesinlife

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Moa - 8 november 2010 20:42

Hej igen!!!! :)<3 Nu ska ja blogga lite troja:) JSkrev ja nåt om E-tuna? tror inte de va? eller?:)<3 Äsch, de va bra där iaf:) hade jätte kul, lagomt me skrattanfall och sånt kul;)(LL' Syster och jag har alltid kul!:) Jaa, vi va på Parken Zoo de sög, alla djur va typ inne och de hade ingen mat lr nå där:( Så jag å Elin gick te Max och fettade i oss en hamburgare:D MUMS, hihihih;)<3 Dumt men gott, man får faktiskt feta sej i bland tkr ja:)<33 Aja sen åkte vi hem och såg på disney film och hade de mys:) Vi har iaf sett på jätte mkt disney filmer:) Typ, Ariel, lejonkungen (vi grät:')) , B,Skönheten och odjuret , Belles magiska värld, AristieCat (stavning där), Snövit, Djungel boken m.m :D Jätte kul faktiskt!!!!!!!!!!! :D Älska såna söta filmer;)(L) sen va vi ju ut me Elin jävla reklam, förlåt att ja svär men de va skit jobbigt! Och lisa , hennes mamma hade tagit med sej cyklel nycklarna så vi kunde int cykla så vi fick gå med den där fucking reklam kärran!!!!!!!!!! :'( Int så jobbigt när man kom på att man kan skjutsa varann;D (L) smarta vi e :D Så vi drog varann och typ alla glodde som gick förbi, kan vara för att vi sjöng Rudolf me röda mulen också men ;) Hihihih, busigt:D De va typ min vecka, fast vi va hos Farmor en dag också och  hade de najs :D Hon e för söt! De va hon på en bild också, jag en gammal, tjock tant;) <3

Jaja, nog om den veckan era bry båtar har ju redanseglat förbi såg jag ;) hihih, DAGEN: va bra:) hihih, njae,a, men ok iaf, musiken sög, skulle haft prov men vart inge blir nästa måndag ist:) Kmr typ glömma allt så-.- hehe:$<3 Skit samma , fick tbx matte proven fick G , e skita N Ö J D :D

OCH de va skit kallt ute och ja typ missa bussen så fick  ju vänta 20 minuter i kylen , och ingen social på sms :'( Uff.. ;) Sen vare ridning, red Kari gick skit så nog om den dagen:)

Jag och pappa har iaf bestämt oss för att vi ska börja styrke träna:) Ja , jag vet skit fegt att göra de me papi men vad skulle jag göra? både han och jag är K L E N så de va vääl lika bra liksom, sen ska vi typ ut och "motionera" också:) Känns typ som alla tränar nu så känner mej lite K N A S nu så de är väl dags för s t o r a Moa nu också...:) satsar på magrutor vettni;) hihih, kmr aldrig komma dit men man kan ju alltid drömma:)<33 Nu ska ja leta julklappar på nätet te föreldrarna:)


Grattis te er som orka läsa allt ;) <3333


    Bjuder på lite fula bilder sen förra sommaren me Syster:)


PPPÖÖÖÖÖSSSS


p.s kom i håg att kommentera  


-imissyou-

Av Moa - 8 november 2010 16:55

Hej alla, e hemma från hemska skolan:S:(.. Uff, men men sånt får man väl ta antar jag ;) <3 Ska på ridning nu, eller snart och ska äta nu så de kmr ett inlägg senare tror jag, och om de int kmr i dag kmr de i morgon de lovar jag er ;) <3

tyckte ni om bilderna då? HAHAHAH :D


PPPÖÖÖÖSSSS


-imissyou-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards