horsesinlife

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Moa - 12 november 2010 20:07

Tack för allt du gav mej! Jag vet att jag har sagt att jag int vill att du ska sms;a mej nå mer. Men jag menade det int! Dina sms gör mina dagar!

Jag vet att jag tänker så fel, att jag vill ha dej för mej själv men säger ändå att jag int vill de? Vilken normal unge gör de liksom? Jag? men ja e int normal.. Jag är helt dum i huvve som säger att de e "deras" fel, och skyller på det. För att jag inte vågar säga att jag är feg. Jag vågar inte säga de te "dom". Det ät så löjligt att jag skäms. Men jag tror int att nån har suttit i samma situation som mej. Låter så löjligt att säga men så äre.

Jag bryr mej int om va andra tycker om mina åsikter/tankar så tro int att de är grupptryck som jag går på. Det kmr från hjärtat! Tro mej?! Mitt hjärta är antagligen väldigt fegt! Eftersom jag int vågar säga att jag älskar dej till "dom". Jag ska säga, nån gång. om dagar,månader eller år... Även fast jag vet att nån annan tjej kmr få dina trygga kramar eller sitta i din trygga famn. Det vet jag, men jag hoppas jag kan ta det. För det va ju de jag ville? Att du skulle ta någon annan iställe för mej, även fast ja älskade dej? Hur konstigt de här än låter så är det sant!!! Jag ville att du skulle älska någon som kunde ge lika mkt tbx som du gav. För det kunde inte jag. Fast igentligen kunde jag ju det. Men jag gjorde det inte. Kan fortfarande göra det, men int länge till. Så varför ger jag dej inte det? Samma ord? Samma kramar? Samma tankar? FÖR ATT JAG INTE VÅGAR SÄGA ATT JAG ÄLSKAR DEJ TILL "DOM". Jag vill helst inte gå igenom det här, men de måste jag för annars skulle jag förlora dej. Och de vill jag INTE!!!!!!! Du betyder mer för mej än va mina föreldrar gör i bland! Du lyssnar bättre, du får mej på bra humör, och du älskar älskade mej? Visst, mina föreldrar älskar väl mej också men? Jag trodde aldrig att jag skulle älska nån så mkt som jag älskar dej? Aldrig? Ett tag trodde jag att kärlek int fanns. Men de vet jag nu. För jag älskar dej. Och jag hoppas att du tror mej den här gången?:') Jag ska inte säga att jag älskar dej nån mer gång om du int vill de, om vi int e tsm. Men du kan väl ha de i bakhuvve ibland? Tack!




Av Moa - 12 november 2010 16:39


    

P u s s !

Av Moa - 12 november 2010 13:45

Hej, kom nyss hem från skolan:) Najs vare faktiskt! Hade jumpa, va inte SÅ farligt faktiskt ;) hihih (L) Sen hade vi NO prov, vi skulle få fortsätta skriva på tisdag också:)Tror de kmr gå bra, H O P P A S jag får g iaf ;) Vet int va jag ska skriva om , har typ blogg torka-.-   


Varför börjar jag bråka me alla?;O De e skit jobbigt.. Så alla som ja har bråka me:

F Ö R L Å T ! Jag menar int att vara helt skruvad som ja e..:'/




PPPÖÖÖÖSSS


-youdontunderstand-



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards