horsesinlife

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Moa - 20 november 2010 17:55

Hej! :)  Vart på Harry Potter och dödsrelikerna del 1, me papi:) Den va bra men läskig,. Jag fällde bara EN tår, och de va för lilla Dobby:) Han e så söt! Men kärringen e  fett läskig så akta er för henne om ni ska se den.. S C A R Y   L A D Y . . .

Sen gick vi te Max och åt, fläska i oss vettni ;) Och nu e man hemma igen :) Har riktigt tråkigt så om ni e snäll, va social på msn , lr sms :'D Mitt Spotify har iaf sluta funka, lr ja, jag ladda ju ner de så ja vette fan men,. Nu står de att jag har lyssna för mkt den här veckan (A) <3 men what liksom? Youtube suger tkr ja.. Iaf när man int ska kolla på musikvideo lr nå sånt,. De dampar på min data ibland så de e väl därför ;) (A'

Sett nya headern? :') Ganska stolt man är över att jag kom på hur man gjorde även om den int e så snygg ;) (LLL' Kommentera gärna om ni tkr ja ska ändra nåt lr nå sånt :) Behöver "feedback" som mr. Carlström säger ;)

HIIHIHIH :'D


    Nå bilder från arkivet ;) (AAA'


P u s s på er :')

Av Moa - 20 november 2010 12:54

Ja min data har typ pshyke lr n[ s[ n'r jag ska skrivantyp  [ ' ; s[ blire s[na d'r konstiga t'cken.. Vet inte varf;r.. de e helt wierd, n[ tips_ de h'r e ju ol'sligt! ny header iaf nu! najs , vart de tkr ja! Men men.. Kmr v'l inl'gg snart n'r datan har lugnat sej antar jah>(

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards