horsesinlife

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Moa - 18 november 2010 15:53

Hej:') förlåt för att ja int har bloggat nå.. Men ja e skit trött och har int hunni så mkt.. I går red ja iaf Rotur , gick bra, jag red ut me mami..:) OK! Gjorde skit mkt böj övningar och lösgörande:) Han e ganska stel;) Och skit snabb! Jag ville int ta i honom för mkt för då kanske han skulle igga om ja tog i han sen, har ju vart me förut liksom;) hahah;S Men allt gick bra tills på hemvägen! Då jävlar gick de snabbt, kan ja säga!! Jag försökte int ta tag "hårt" i han , för ja vet ju att de gör jävligt ont i munnen på dom. Men på slutet va ja tvungen.. Jag gjorde volter, skänkelvikning m.m men typ inget hjälpa särskilt länge? Nån som vet vad man kan göra? :) Tacksam för svar nu!!!!!!! :'D Sen drog vi hem och åt, sen Islandica, skulle ju ta igen ;D de va skit kul:) Hade Blesa, älskar den hästen, ja får henne ju ganska ofta så;) Mii likkee hhaaaeesten! ;) Vi gjorde fram-bakdels vändningar!:) Gick bra, men hon e typ ganska ung? troja? iaf sa Limpo de:) Så ja gjorde de typ på vår "nivå" eftersom hon int riktigt va säker på dom :) aja, nu ska ja se på bonde söker fru på datan, för missa de?! :)


Vad var de som hände igentligen? Allt förendrades? Mitt liv? Skolan? Vänner? Allt? Ja vette fan..


puss STRUL! ;) hihihiheheh


Bye! -youmademylife-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards