horsesinlife

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Moa - 25 november 2010 19:50

hej bara så alla vet så älskar jag moa över allt som finns hon är lätt de finnaste som finns !! :D <3<3 älskar dig for ever moa :) <3<3

Av Moa - 25 november 2010 16:40

Hej igen , hittade bilder ja tror att ni int har sett? ;P Så stolt asså!!!!!!! :D

Den e redigerad men men ;)


      Sista har ni ju sett, och tyckte ja visa lite för mkt nästan så ;)


Puss&kram

Av Moa - 25 november 2010 16:11

Hej :'D Jag sitter och lyssnar på Rihanna- Calefornia King Bed , den äger ju :) <3 Dagen va bra, skolan e int lika jobbig när man går u världens bästa klass :')<333 Har Spanska och Svenska prov nästa vecka som ja kmr få ig på . . . Ja e jätte rid sugen nu, så funderar på att när mammi kmr hem, fråga henne om vi kanske kan dra te hästarna och greja lit och rida men vädret säger nej :'( Uff a Buffa .. ;(

Jag vill säga tack de dom här personerna iaf, bara för att ni gör mitt liv bättre; Emelie E, Sigge, Emelie H, Kajja, Tove, Moa, Lollo, Sonja, Sara, David M (asg;) Anton E, Jappe, Bergman, Erik, Otte, Soffe :'D Tack tack, för all tid och skratt ni ger mej :') Har alltid så grymt kul me er :) SÅKLART betyder ALLA andra i 7B mkt osså, men de här e dom ja "känner" mest m.m :) Som e e me typ ;) Hahahahihihih!:)


Jag måste ut och ta lite kort snart, nån som kan hänga me? :) Som e sugen på bildbomber m.m? :) Tacksam om ni svarar ;) Elr smsar, elr ringer :)


                  MMMMMMMMMmmmm, look at that :'D ja vet att ja e lite knas men men ;D MII LÖÖVVVEE :D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards