horsesinlife

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Moa - 11 november 2010 19:06

Hej:)(L) Ni får ursäkta om jag stavar fel på rubrikerna:S ;) (L)

Dagen va den bästa på läng;:)Bergman hade kasta upp sin nyckel i nå element som satt i taket så mr.fillifjong, fick klättra upp me stegen;) hahah;) och stegen va för kort så han ställde typ 2 bord under också;) hahaahahah, grymt;)<3 Sen spela jag , emelie,felicia och David M, fotboll på ett bord, (ni vet ett sånt här me pinnar;) Osså stod Emelie och jag på en sida och David M och Felicia på den andra sidan;) Osså tröck Emelie ut pinnen (så den kom ut på andra sidan vettni;) rakt på Davids PUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAH  fy fan va de va grymt, jag börja grina för ja garva så mkt:D dagens bästa;)

Sen skulle ja ta bussen hem osså va den 15 min försenad så de va skit men sen hem och va me Bästevän William, snälll som fan e pojken (ochsöt,hihihh) kollade i skolkatalogen gjorde vi och skratta åt några pers;)Kul vare iaf, sen skulle han på träning så följde me han en bit:)<33

dagen va riktigt bra , men i morgon har vi jumpa och no:prov...:( -hata-

Men jag får ta dagen som den kmr...


nu ska ja plugga lite, sen kolla på robinsson:)(L)


  fin bild på mej & Elin ;) hahah, not


PPPPÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSS


det får inte hända.. jag vill inte, jag vill inyte, JAG VILL INTE.. eller?? vill jag det? Nåt så underbart kan man väl inte vilja ha? -.-

Av Moa - 11 november 2010 18:08

Hej, de kmr ett inlägg snart:) (LLLL' ska äta nu:)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards