horsesinlife

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Moa - 14 november 2010 17:35

Heyy:)<3 Vad  har alla gjort i dag? ;P Själv va man me Othilia Brännare! Najjss vare:'D tack otte!! Vi kolla i gamla skol kataloger och garva sönder, lyssna på musik, sjöng och m.m :) Hihih, kul vare:) Jag har int saknat s k o l a n i helgen iaf ;( H AT A skolan ;) Uff a buffa ...;) Men men :) Jag tar en dag i taget som papi säger;')  Vad fick era pappor i farsdags present då? lr dom kanske int fick nå? ;) Jag gav papi en skjorta (m, victor) och en kopp ;) HAHAHAH ;) Sen drog ja upp och träna på mitt fucking gitarr prov..-.- S U G E R P Å G I T A R R ! sen ner, klä på mej och träna på so å spanska -_- S U G E R ! ;) sen mötte ja Ottis, sen gjorde vi de jag redan har skrivit ;) HEHEHEH :'D ska se om ja kaan knäppa nå kort på de gamla fotona!! Bara ni int garvar för mkt! ;) Alla harf ju vart liten nån gång så;) Tror int att nån va särskilt snygg när dom gick i 2:an t.ex ;) Här kmr lite bilder på mej sen 2-3 troja   jag i mitten och Otte te höger, william syns på ett hörn te vänster ;)   Jag och Otte   Jag ser drogad ut ;)



PUUSSSSss

Av Moa - 14 november 2010 12:39

Hallloooo! Sitter här me otte och vi SKKKKAAAAAAAAAAAAAA Sjunga LIPS vare sej tanten vill lr inte! :D ;) <3 (LLL' Nejj, nu ska jag slita telefonen bort från den där T A N T E N som är kallad OTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Damp har ja nu, kmr inlägg ikv :)) (LL)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards