horsesinlife

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Moa - 13 november 2010 18:55

Hej, va ute en sväng me papi och träna , vi använde den där styrke maskien som vi har i källaren:) den va faktiskt riktigt bra:'D Så jag ska typ "styrke" träna 3 gr i veckan sen typ jogga/gå och också innan så de blir väl bra antar jag? Int så länge men:)<33 Tog en dusch sen , mkt skönt:'D Så nu sitter ja här i mamis tröja och tights, riktigt smexigt känner jag ;) HAHAHAH , men orka int ens sminka mej i morse.. Men man måste ju gå utan i bland också:) Skönt äre, jag kmr i håg typ i 5/4:an då våga man int visa sej utan smink, iaf jag våga int de:) de va ju fett strange, jag menar killar har ju int smink så varför måste vi ha de? Visst de e vårat val om vi har de men jag kände sån press, på mej att jag behövde ha de i 4/5an :S Då ville man ju vara som alla andra, int så kul faktiskt tkr ja... Alla hade typ samma kläder och alla ville vara de som ansågs vara coolt och va man int "cool" så ansågs man vara tönt! Därför beundrar jag folk som är sej själv och vågar gå utan smink speciellt när dom känner pressen. Det är då man vill igga den, men de går int alltid! Jag va värsta tönten typ i 4/5 om jag tänker tbx! Usch!

HAHAH:'D jag har tyvärr inga bilder på mej sen typ 4/5 :( Annars hade alla fått garva ;) Kulkul:) Näe, nu ska ja prata me lite folk och sen ner o va social me mina tråkigt föreldrar-.-


P u s s


-icantdoit-


jag älskar dej

Av Moa - 13 november 2010 13:12

Hej, mamma väckte mej i morse 09:15 och sa att hon och Camilla från stalle skulle åka och köpa musli (te hästarna), och fråga om ja ville me:) Så jag drog på mej ett par tights och en tröja och följde me;)(L) Trevligt trevligt vare:) Åkte te Skohuset och bytte storlek på mina uggs:)<33 Sen gick vi in på K ö p i s  och handla en farsdags present och jag kolla på lite kläder som ja vill ha i julklapp:'D Najjsssiggtt vare:D (L) Snart ska ja träna lite , efter nån cd;) hahah, sen ner och testa våran "träningsmaskin" me papi:)(L) ska se om man har nå muskle, troligen int men;)(LL' lär väl träna upp dom:))   En tröja ja vill ha:) Visat tidigare men ja kolla på den idah;)(L)


  Mysigaste EVER! JAg vill ha den ljus blå me ankor på!;D vet int vart man köper dom bara!!!!!!!!!!! :'( eller den me pussar på ;)   söt tröja(L)


Ska fortsätta kolla på lite söta grejer nu(L);) 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards