horsesinlife

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

If i where yours? just yours , what would you say then? :)

Av Moa - 28 november 2010 20:58

Hej:) Suttit nere och önskat julklappar me familja;) <3 Njjaa, int kul direkt men int tråkigt heller,. Har ju Spanska prov i morrn som ja kmr få ig på eftersom ja int fattar den nå,. och engelskan ska in men den har ja gjort så de borde va lugnt :) Sen ska ja väl plugga lite på svenskan som ja e helt phsykad på eftersom ja int fattar,. Kmr ju aldrig komma i håg ; imperfekt , perfekt , syn,. eh ja, jag vet int ens va dom heter ju ;) <3 hahahahahah, jag känner hur ig:et flyger i luften ;D Hihih, HUMOR :D


Red ju Spira i dag, gick inte så bra, hon går skit högt me huvve ,. :'(

Bajja majja på de,. Men iaf , hon va skit pigg och de va kul , fast int när ja stog i stalle för hon typ var på väg ut hela tin ;S <3 hihih

Men allt gick bra till slut, fast de va skita mörkt , men snön lyser upp så :) I morrn äre ridning på http://www.stallislandica.se/ :) Kul är ordet ;) <3

Aja, ser era C A R E F A C E ;)


       vilken jävla min man har asså :O hahahah, grym!!! :D    


    Sexii ;) <3 haha NOT!


Puss&kram


jag älskar dej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 23 maj 2011 18:27

http://fannyymoa.blogg.se

Av Moa - 17 maj 2011 17:06

Hej, jag har skaffat blogg.se nu iaf:D Jag fattar ingenting, så det blir nog ingen uppdatering innan min snälla fina vän othilia vän hjälper mej, vilket ja ska tvinga henne till!! :D:d(L)  *blink* otte? ...

Av Moa - 4 maj 2011 16:35


varför kan inte allt vara som i sagor? det ända som é likt min verklighet, är du.   hej dagen sög. Runt 15 över kommer jossan och hennes mamma och hämtar mej, så då drar jag till stallet, sen när jag kommer hem ska jag nog ut och springa sen d...

Av Moa - 3 maj 2011 15:05

Hejpåer:* Jag har ingen lust att blogga pågrund av att livet faktiskt é ganska bra nu:) Lite mkt skola, och så bara;);) Så nu ska jag ta och sätta mej och plugga, so, svenska och Spanska, sen ut och springa med mamma:)     men jag tycker det ...

Av Moa - 1 maj 2011 15:05


  Älskar det här citatet.. ♥

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards