horsesinlife

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Moa - 10 april 2011 19:20

 

Av Moa - 10 april 2011 15:21

Tja!:) Lite små less så där nu..:( Jag fick gå runt i stallet och snora, lagomt äckligt elr vad!! Just nu mår ja inte alls bra, snoret rinner, halsen värker och magen protesterar! Usch jag hatar att vara sjuk! Men de gick faktiskt ganska bra m Tenór idag:) Jag hade boots på hnm och han gick bättre i tölten då:)Lyfte på fötterna och renare vart de å;) ahaha, men ja känner ju inte de där när ja sitter på utan Jossan fick kolla ;)(A)mihihi!!<3<3 Söt Cheyy dedär!:P

Men iaf, han hade nå cp täcke så de va inga "rämmar" under magen, så när ja skulle släppa ut hnm,, så rullade han ju sej (såklart) men då åkte ju täcket av-.- så fick gå ut och ta av det ;PP

nu ska ja lyssna på depp musik och slappa tills nästa riding..

 

Av Moa - 10 april 2011 10:36

Choo!! Sitter i min mina mys t-shirt här och checkar facebook (A)

ska strax dra ner och kolla om toan é ledig för ja lär tvätta mej osv, för ska t Stallet m Jossan ;D<3 najs de(Y) snäll b-rutta de där vettu;);)(LLL

Dagen blir nog tråkig efter stallet, blir kanske där t 2 halv 3? :) sen hem och TRÖKA sen t Islandica och rida igen ;) Ganska najs ändå, men jaja ;);)

Nu ska ja ner!! Hejåhå!! :D:D

Pusspåer:**

  saknar dig, vill ha dig, älskar dig


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards