horsesinlife

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Moa - 9 april 2011 21:24

jag hatar när vi bråkar, när det blir tyst och ja inte vågar kolla på dej.. de é hemskt, finns inge värre, för jag vet att utan dej fungerar jag inte.. för känslan jag får när du kollar mej i ögonen och säger att du älskar mej, den är underbar!

Så vill jag känna resten av livet! För just nu känner jag att jag aldrig vill släppa dej, aldrig låta dej gå, aldrig lämna dej. Det känns som om du är min andra halva?  För med dej känner jag mej hel.. finns ingen bättre känsla än känslan av att älska någon som älskar en tillbaka? för de säger du ju att du gör?


Jag älskar dej, Kim.


 




Av Moa - 9 april 2011 18:42

Choo!! Folk sitter nere och snackar och de har suttit där i snart 1 timme säkert-.-

sjukt tråkigt måste ja säga!! jag orkar inte sitta där, så ja stack upp (A)

nu ska jag snacka lite med någon ;)<3 ahaha, någon kan väl ringa under kvälllen och snacka lite? :'D<3 skulle va najs (Y)

ha dé! :*

 

lämna mej aldrig, jag älskar dej:*

Av Moa - 9 april 2011 16:17

Kim om du ser det här, ring mej då? snälla?(A)<3

Älskar dej:*

Av Moa - 9 april 2011 12:25

Hejhej:) ska precis slå in victors paket, som jag vet att han inte kmr tycka om men aja, de går ju att byta och de där va det ända jag hittade (A) ehehheheh (AAA'

é iaf lite småsur på pappa som sa att kim inte fick komma idag men jaja, får hoppas att jag överlever ;)<3 :( Min mobil é ju freakingcp, så ni vet, för ja får inte smsen..-.-

skapligt irriterande-.- men ska dunka lite musik, stoppa i mej en alvedon och suga halstablett nu ;)<3 haha, och mot e.m kmr ju min ängel också :**

Fick just reda på att vi ska t norrland på påsk också:)skoj:)troja?

utan älskling i en vecka, hmmm?<3<3 :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards