horsesinlife

Alla inlägg under mars 2011

Av Moa - 13 mars 2011 17:13

Hej jag ville bara säga att jag har världens finaste vänner och ja älskar dem så jävla mkt!!

Av Moa - 11 mars 2011 14:55

hej på alla er söta :) jag har saknat att blogga, för de va väl ett tagsen nu elr? :P men ja har typ ingen ork, elr asså ja har inte tid, :) jag har iaf tagit tag i min träning ordentligt nu!! :d och jag é stolt över det för ja har alltid hatat att träna ;) :d och jag hatar fortfarande att svettas när ja springer men när ja gör de så är det ju lixom ett bevis på att man tränar?! :p

aja, nu ska jag ta ur köttfärsen ur frysen för ja och victor ska laga mat ikväll :p tacos,.

sen drar ja te william för att se på skräckfilm :D ska bli as kul :P ja kmr dö!! ärligt talat,.!! hoppas nån räddar mej ;)

    jag vet att jag inte kan leva utan dej, för du är en del av mej


aldrog nånsin har jag sett någon som dej, aldrig har jag sett någon så perfekt. och jag hoppas att du väljer vad som é bäst för dej. men jag får dej och skratta, och jag får dej att le, det är va du säger. om jag nu får dej att göra det, så måste jag ju få dej att bli glad.. och de é väl bra? hur bra är hon då? om du ska välja de som é bäst? jag tänker inte lägga mej i det, men mina tankar finns, och de kan ingen ändra på. tankarna finns på att sticka och aldrig mer komma tbx för de é jobbigt nu. men de känns omoget!! tankarna finns på att inte svara och de é nog en bra idé för jag älskar dej. men om du lämnar mej så kmr jag alltid stå på samma plats som jag stod på när du lämnade mej,. 



Av Moa - 9 mars 2011 19:13

     

                                                   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards