horsesinlife

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Moa - 21 september 2010 20:18

Emelie har åkt hem, och vill bara säga att jag har haft en toppen dag med henne :D Så på fredag blir det spakväll me na;) Riktigt nice:D vi ska göra allt på "naturligt sätt" typ tvätta håret med bikarbonat och göra "piling" med strösocker och nåt, har hört allt allt detta funkar:) Och nu nä man e tonåring och allt e de ju viktigt att vara "fräsch" och hålla koll på hälsan och huden. Jag känner att jag tycker de e roligt att testa sånna saker:) Jag älskar att "pyssla om" mej själv på ett bra sätt. Iaf när man känner att man förtjänar det! SKIT ALLT JAG SKREV ÅKTE BORT! :'( nu orkar jag inte skriva nå mer! :( Jävla cp data, tryckte på nån knapp så åkte allt bort! :'( SNYFT SNYFT SNYFT!! :'(


Puss på er alla söta :-*


Kram Moa <33

Av Moa - 21 september 2010 18:58

Hej, sitter här med fina fina Emelie då;) Vi har flummat lite *host* och kollat på Twiglight, nice de:) OCH vi ägde på att baka cocosbollar;) Fy fan!!! Fast de smakade,,, :'( Men skit samma ;) Nejj nu ska vi kolla på Reynir när han töltar ;)


Puss på da!! <33


Kram från två flummiga *flickor*;) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards