horsesinlife

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Moa - 22 september 2010 19:50

In the phone with sister <33 :) inlägg kmr snart :)

Av Moa - 22 september 2010 17:01

Hej, I dag va det skola *som vanligt tråkigt*, fick reda på att jag fick ig på matte provet så de e lite hemskt... Sen har daen varit bra, fråga Mormor (som typ samlar på perfymer känns de som:) om hon hade nån perfym som lukta vanilj;) Jag älskar dem:) Helt underbara!!!;D Har ni några favorit perfymer, speciell doft eller något? Kommentera gärna, har mkt få kommentarer *host,,inga;)*

Och någon som vet någon hemsida där man köper de här långa typ höstjackorna? Någon sa Linex så ska kolla!:) Jag är lite kär i dem så:) OCH ska bra säga att jag ÄLSKAR stickat! De e fantastiskt! Jag har tagit upp en massa från källaren som dock luktar lite, men mamma eller kanske mormor har stickat:) Mycket fina faktiskt, och mormor *kanske* ska sticka en sån här Pippi tröja till ma!!!! :D Glad jag är! :D Ni vet, såna här vita med blå och röda  ränder på?! Åhh, de e så fina:) Hoppas att hon gör det:) och islandströja vill ja ha å, men mormor kunde inte sticka mönster och farmor som e så kreativ och alltid har stickat får för ont i armarna:(

Nej nu ska jag gå, hej och KRAM!! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards