horsesinlife

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Moa - 26 september 2010 18:16

Hej, e sjukt trött nu.. de kan ju inte vara resfeber, eller? Jag älskar bokstavligen att resa;D <3 Men dagen har varit ganska okey fast att jag grät och för typ en 30 min sen;( Men de e ok nu så:)

Först vakna jag och mamma åkte te Spira och släppte ut henne för hon stod inne och torkade upp sen igår (de regnade ju som sagt ganska mkt;) hiihii:)

Men sen somna jag om och vakna när mamma kom me frukost på sängen:D Riktigt nice faktiskt;)Sen packa vi en litejn stund, sen kom mormor och vi åt lunch och kollade på "Det här är mitt liv" med  ja vad hette hon nu då..? Typ Lena-Maria och hon va utan armar men med stark livsvilja ändå. De tycker jag e fint, att vara så stark och kunna äta med fötterna, köra bil med fötterna och m.m Jag beundrar henne!Mycket fin människa.

sen gjorde vi typ nåt annat, antagligen packade -.- Mycket packande till i morgon;) längtar mycket! :D

Jag måste bara få säga att jag tycker att de är skönt att gråta i bland men inte för vad som helst. Men om man har gått och funderat på nånting som e obehagligt eller ja nåt läskigt typ, då är de skit skönt att bara fälla några tårar och sen känns de bättre, iaf för mej. Och jag vill bara tacka min underbara familj för att dom har ställt upp för mej hela mitt liv, låtit mej gråta på deras axel och kunna berätta allt.. eller ja nästan, vissa saker ska man inte berätta, ja menar vi är ju ändå ungdomar eller hur?? ;) Haha;)

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på Heat och The poodles;) De äger faktiskt, iaf 1000 miles med heat och typ Night of passion me the poodles;)

Jag byter musik stil *hela* tiden! ;)

Ha det bra!


Kram kram Moa <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards