horsesinlife

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Moa - 25 september 2010 18:01

Hejhej, varit hos Emelie i natt och så ;) Vi hade det skit kul :) Mycket minnen att spara:)<33 Tack för allt gms<33 Love ya!

Först tvättade vi håret med äppelcider vinäger:) Sry att jag sa Bikarbonat innan men Emelie sa att vinäger va bättre så vi tog det:)

Jag vet inte om jag skulle rekomendera det faktiskt men jag tycker att jag fick flott hår av det, och det *stank* (nu e jag bokstavlig) hahaha :D Men de va grymt kul me Emelie för vi skrattade de skit mkt..;) Hahhahah... minnen de..

Sen la vi ansiktsmask iaf;) de  *stank* inte de luktade skit gott:D Vi hade köpt choklad för renggörande/öppna porerna och återfukta :) Mmmm , de va nice:D Och man såg ganska mycko ut;) Haha :) Men sen la vi oss och kollade på en film som vi sett i skolan men inte sett klart på (den hade Emelie hemma så vi tog och såg klart på den) Den va bra;) tycker om att han älskar sin mamma så mycket, precis som jag älskar min:)

Emelie somnade;) haha :) Lilla emelie... <3

Men vaknade för jag nöp henne i armen;) hihi.. Sen såg vi en del av dårarna stängs eller vad den heter:) Den va bra tills Emelie somnade*igen* och jag fick se typ 20 min själv innan jag också somnade :$ haha ;)

Näe nu känner jag att era bry-båtar har seglat förbi för länge sedan;)

Iaf var vi på Alborgen  med tjejorna i dag:) de va riktigt kul faktist!!

Tjejorna= Jag, Emelie E, Felica, Emelie Hansson, Tove, Kajja, Sigge och Clara :)

Vi ägde ut asså; Jag Emelie, Felicia och Emelie H !!! :D Riktigt nice;) till vi fick reda på att det varit ett mental sjukhus eller jao typ physkiskt sjuka hade bott där i cellerna!!! De va fett läskigt då, för mamma pratade med nån som hade jobbat där när de va physiskt sjuka som bott där och då hade de typ känt något/någon i källaren,,,,, LÄSKIGT!! men skit samma ;) de va trevligt ändå:) Så nu ska jag och mamma äta pizza och jag ska måla *röda* naglar och kanske ta och göra lite läxor så jag slipper göra dem i Spanien :D

Fressten så kanske jag inte kommer kunna blogga på en vecka för jag har ingen data, men jag kanske ska ta med den för de finns internet uppkopling men jag vet inte riktigt om jag orkar heller, bloggar kanske i stället när jag kommer hem:D men ni kan ju hålla koll iaf;)

 

Här är iaf ansiktsmasken som jag och Emelie la i går kväll:) Jag rekommenderar, den eväldigt skön och behaglig:)

20 kr på Kicks!! :D


Ha det bra och kram från mej, lilla Moa ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards