horsesinlife

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

i miss you. i need you, yeah i love you!

Av Moa - 20 mars 2011 20:19

Hej:) fastnade framför datan när ja skulle upp och stänga av, så slänger in ett inlägg som jag hoppas blir lite öh gladare än de andra?;P jag hoppas att jag kommit över det svåra nu :):) jag ska börja stå för vem jag är nu, för jag kmr ju inte kunna ändra på mej mer än så här? Jag gör mitt bästa och om folk inte kan ta mej som jag är och när jag försöker då får de tänka om! Aha?:):) men ja ska inte säga så mkt för nästa gånajag ja ser hnm kmr allt förendras,. im going to be in love again?-.- huh?

Och jag vill bara säga att mina vänner har stöttat mej igenom det här och inte skämts över mej på nå sett, troja? asså mina vänner är de finaste man kan hitta och jag är så jävla glad att jag har er;* jag skulle inte överleva det här om de inte va för er..och mitt liv skulle gå under!! så tack:')<3 nog om det! pappa har gått iväg te affären för att köpa typ nå grejs te mej i morrn..-.- HATA !! men aja,snällt av hnm.

allt é så sjukt just nu.. jag hatar mitt liv ärligt talat!!

men nu ska ja försöka ta mej upp även om det är omöjligt,. jävla skit!! :'(

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 23 maj 2011 18:27

http://fannyymoa.blogg.se

Av Moa - 17 maj 2011 17:06

Hej, jag har skaffat blogg.se nu iaf:D Jag fattar ingenting, så det blir nog ingen uppdatering innan min snälla fina vän othilia vän hjälper mej, vilket ja ska tvinga henne till!! :D:d(L)  *blink* otte? ...

Av Moa - 4 maj 2011 16:35


varför kan inte allt vara som i sagor? det ända som é likt min verklighet, är du.   hej dagen sög. Runt 15 över kommer jossan och hennes mamma och hämtar mej, så då drar jag till stallet, sen när jag kommer hem ska jag nog ut och springa sen d...

Av Moa - 3 maj 2011 15:05

Hejpåer:* Jag har ingen lust att blogga pågrund av att livet faktiskt é ganska bra nu:) Lite mkt skola, och så bara;);) Så nu ska jag ta och sätta mej och plugga, so, svenska och Spanska, sen ut och springa med mamma:)     men jag tycker det ...

Av Moa - 1 maj 2011 15:05


  Älskar det här citatet.. ♥

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards