horsesinlife

Alla inlägg under september 2010

Av Moa - 21 september 2010 18:58

Hej, sitter här med fina fina Emelie då;) Vi har flummat lite *host* och kollat på Twiglight, nice de:) OCH vi ägde på att baka cocosbollar;) Fy fan!!! Fast de smakade,,, :'( Men skit samma ;) Nejj nu ska vi kolla på Reynir när han töltar ;)


Puss på da!! <33


Kram från två flummiga *flickor*;) <3

Av Moa - 19 september 2010 19:24

Hej dagen har varit super! <3 Vaknade vid 9-10 sen åkte vi till hästen och Kajja stumpan redlite :) sen till fårhagen och kajja vann tipsrundan...;) puss på da gms<3 Sen när hon åkt hem sa mamma att hamstern rymt!!!!!! :'( men de va ju ingen att leta i hela huset.. men sen tog jag insiativet att åka ut i skogen och plocka svamp :) de va nice! sen när jag kom hem hittade vi hamstern igen :D nejj nu måste jag fortsätta snacka med syster<33 :) kram kram

Av Moa - 18 september 2010 17:12

Kajja is in tha house! För snart blire Hannah Montana the movie ;D <3 we LOVE!!!! <3 :DDDDDDDDD Naajjj, nu ska vi väl starx äta eller nå ;)) Kram kram , ville bara berätta att jag levde! ;) Mer inlägg i kväll:) <3

Av Moa - 18 september 2010 09:22

Tjatjaa, nu e jag vaken efter att ha sovit väldigt dåligt. Jag vaknade typ varje timme och vände på ma :( Sen vakna jag vi 8 och låg vaken i typ 30 min sen somna jag och nu e man vaken igen ;)  ska kolla lite på andra bloggar och fortsätta kolla var man kan hitta velour byxor!? Sen blir de frulle och i kväll ::: Hannah Montana the movie med Kajja <33 Kram kram , kommer nog ett inlägg i kväll också ;)

Av Moa - 17 september 2010 19:20

Ny duschad och sitter här i älskade sälen tröjan (rosa såklart) Vitt linne och bruna volour byxor <3 Kunde inte hitta några bilder på såna byxor.. Älskar dem! Helt underbara så här en fredags kväll ;)

Nu ska jag kolla på lite "online shopping" och sånt ;) jag vill ha ett par turkosa volour byxor, eller en blå barbadräkt! Vet inte vad folket tycker om Barba dräkter? Kommentera! ;) Jag älskar dem , helt underbara, iaf de rosa ;) Näe, nu ska jag fortsätta kolla in lite grejor och sms:a såklart;)


Kram, Moa:)


Hoppas min header kommer snart<3

Av Moa - 16 september 2010 21:29

Hej! <3 Ett kort inlägg om dagen bara:) Va i skolan= TRÖK! ;O Sen skynda hem (i regnet) sen cykla till stallet (i SPÖregnet!!!!) och rida med Nora-lisa! skit kul! :D Sen hem (pappa hämta) osså drog vi på Brynäs match! (ganska kul;)) Men brynäs förlora, förlåt alla brynäs fans men som vanligt! ;) Jaa, och nu e man hemma och MÅSTE sova, annars kommer jag inte komma upp i morgon;) de e jumpa:( Fråga pappa om jag fick skolka men så klart inte :'( HIhi ;) Näe asså jag hatar jumpa!


Nu ska jag sova :) Tack å hej! <33


Kramar Moa<3






Av Moa - 15 september 2010 18:22

Jaa,, jag vet inte vad jag ska säga om dagen. Först gick det bra. Jag kom inte försent till första lektionen <3 Eftersom vi börjar kl 8 på onsdagar så brukar jag komma försent :$ Ni får ursäkta att jag inte gör nå smilies ellr nåt för det har hänt saker och jag orkar inget just nu. Jag vill bara säga att jag saknar dej Elin Norberg, du betyder allt för mej. <3

Av Moa - 14 september 2010 16:05

Tack Otte för att du gör en header till mej! (L)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards