horsesinlife

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Moa - 12 februari 2011 17:33

Hejhej:)

Nu drar ja på teater m släkten för att fira momo :)

Hoppas ni får en trevlig kväll, de hoppas iaf jag på ;**

smsa gärna :'D

Av Moa - 12 februari 2011 13:37

Hejhej:) i morse åkte ja te erikshjälpen&ria m mamma och ulrica, :):)
Jag vet inte vad jag tkr och såna affärer, jag skulle nog inte kunna köpa "kläder" som man har på sej där när de ändå finns affärer m nya kläder i :P

Men jag tkr de é bra att de finns, för vissa familjer elr aa har ju inte råd att köpa nya kläder elr möbler :'

mamma gillar tyvärr gamla möbler och tkr de där affärerna é jätte bra -.-'

men aja, ;)

Jag mår iaf ganska dåligt just nu så tänker nog bara sätta på mej varma kläder och ta en filt och sätta mej ute i lä;t och sola fejjan :'D

låter så underbart skönt..<3

Iaf, jag har kommi på att jag och min touch mobil verkligen inte funkar tillsamans.. ;@ jag vill ha tbx min gamla mobil :'( så eftersom den inte funkar, så löser jag allt med att köpa en ny "gammal" mobil :D Sjukt smart faktiskt, för de é ganska billiga :) jag hitta en som såklart é begangnad som kosta runt 300 :) Och man kanske kan pruta :) men så kostar ju frakt grejen också -.-' fast om jag räknar m att de kmr  kosta 300 så é de ju ganska bra tkr jag :) :)

Vad tkr ni? =)

de é en w910i och en w595 :) w910i kosta 400 och w595 700 så ..<3 jag vet inte vart jag gjorde av den som kosta 300?? :'O

men nu ska ja fortsätta leta , elr är de någon som har en sony ericsson mobil m knappar, som e uppskjut-bar som de kan tänka sej att sälja billigt?? :) :) tacksam för svar


Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards