horsesinlife

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Moa - 16 februari 2011 17:53

5. Kläder: underkläder, tights och t-shirt
6. Bättre än igår: Haha ;)

IMORGON
7. Är de
t: torsdag?
8. Planer: HOCKEY! 
9. Något tråkigt som händer imorgon: hoppas inte de (A)

FAVORIT
11. Färg: Röd, grön elr brun (A'
12. Årstid: Sommar och vinter

13. Saknar du någon?:  fruktansvärt mkt.
14. Humör för tillfället?: Ledsen, och deprimerad 


FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?
skrek; va

16. Vad åt du sist? Donken -.-' 
17. Vad irriterar du dig på?: Dej. 
18. Tror du på distansförållanden?: Vet inte eftersom jag inte vart m om det själv
19. Tänker du på någon speciell just nu? ja..<3

20. Tror du att personen tänker på dig med? Antagligen inte, h*n har väl en annan att tänka på. 
21. Vart reste du sist?: kommer inte ihåg
22. Vad gjorde du igår kväll?: red, va ute och gick och satt vi datan :)
23. Liknar du din mamma eller pappa?: ingen hoppas jag ;) 
24. Ler du ofta?: ja de troja? :)
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Om ja skulle ha sett en ja ;)
27. I vems säng sov du i igår natt? Min 
28. Vilken färg har din tröja?: Grå :) 
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? för många gr senaste veckorna.
30: Har du någonsin gråtit över en kille/tjej? ja, skulle ja gråta över nån som inte har nå kön elr? :O 
31. Gråter du när du skadar dig?: höhö aa (A)
32. Är du en glad person?:  ibland?
33. Vad gör dig glad?: Snälla komplimanger, söta sms och när någon gör något fint :)
34. Önskar du att du var lyckligare?: ja.
35. Är lycka överskattat?: nej verkligen  inte
36. Kan musik göra dig glad?: jaa absolut!!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"
?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? ja annars skulle ja inte säga de? 
39. Har du en flick/pojkvän? Nej
40. Är du nöjd med det? sådär :)
41. Är du kär? Njaa.. ;*

Av Moa - 16 februari 2011 17:19

Jag kan inte sätta ord på hur mkt jag hatar dej. jag vet att hata är ett väldigt starkt ord men såna som du borde inte få leva. jag hatar dej sjukt mkt!!! :@

aa, de där förstörde min dag ;@ :'( fy fan. aa men sen kom emelie och kajja och gjorde min dag ;) fan ja hade grymt kul!! :):) Nygatan 22 :@ hur fan ska man hitta de bland alla jävla hus lixom?? och på donken hahah..
Vår McDonaldsLeksaksReligion ;) haha..(LL' Älskar er cheyor!! ;**

Nu ska ja iaf snart ut och springa elr iaf idag :'D Tänkte springa lite längre än vanligt eftersom ja tjocka i mej Donken mat ;) hihi.. (A)


Iaf Livet Suger, Vill Inte Leva. Finns Inget Att Leva För.
Bara Mina Älskade Vännor (L) Om De Skulle Försvinna Skulle Ja Inte kunna Leva.. Ni Gör Min Dag (LL' Finns Inget Vackrare (L)
än kärleken ja.. ;@

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards