horsesinlife

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Moa - 17 februari 2011 17:22

Av Moa - 19 november 2010 18:25

Hej asså, jag måste bara skriva att ja ÄLSKAR MIN MOBIL! okj, den e helt jävla omordän , men ok? Jag orkar int bry mej för ja älskar den ändå! Den e jätte ful, sliten och allt men den e fantastisk...! Den lägger int ofta av och sånt skit.. Den har sina märken men.., heheh, den har ju vart med om såå mkt så de måste den ju få ha? Eller hur? Jag tycker att min mobil borde få typ Nobel Priset för mest underbaraste mobil typ;) (L) Helt fantastisk.. Den har skapat  as mycke bråk och sånt skit men den har givit mej många och mycket.. :') Jag vet att de kanska int e så jätte bra att vara mobil beroende men nu e ja de och ja orkar int göra nå åt de? Jag smsar typ 100 sms varje dag, lr nå, har ingen aning men ja har typ 400 sms kvar av 5000 , i slute av månaden:) (L) Vadå, man måste ju få vara kär i sin egen mobil lr? ;) <3 ja tkr de, för ja e det! Jag tänker ha min mobil till den slutar funka!!!!! Om jag int får en ny i julklapp så klart men  har int önskat mej nån så:) (L) Jag började ju som sagt grina som en 3-åring när deras favvo docka tappar huvve, när min mobil la av..(den hade int lagt av, batteriet va bara slut) men e man blond eller är man blond? JAG ÄR INT BLOND ;) HAHAH, de där va grymt , men aja, sen när ja skulle "testa" ladda den så började den ju funka igen :'D DÅ grät jag amazona floder ;)

  mi löövvee ya!

Puss och hej! nu ska ja äta hemgjord pizza :'D







VILL HA TBX MIN MOBIL; DE DÄR SKREV JAG FÖR LÄNGE SEN OCH JAG ÄLSKAR DEN (A' snälla börja funka

Av Moa - 17 februari 2011 15:54

Hej:) Bloggar lite nu för ikväll ska ja på hockey :) Nån mer? :-p tror fan typ hela gävle ska på den där jävla matchen-.-'

asså ja kmr dö, för mamma&pappa ska dit för mamma får gratis billjetter så då ska de dit, och ja kmr skämmas som fan lixom :( men shittt sammaa!!

nu ska ja nog ta och gå en kort promenad sen träna lite nere på vår gamla, gnisslande tränings maskin :) hahah :)  


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards