horsesinlife

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Moa - 22 februari 2011 18:01

jag är glad att du finns, för du började betyda så mkt på så lite tid.

jag é sjukt ledsen att ja sa att jag älskade dej, även om jag gör det. men du har förendrat min värld bejbii.. både på bra och dåliga sätt,!!

jag vet inte va jag ska göra utan dej, för om ja lämnar dej, elr ja.. då kmr något saknas eftersom du é en del av mej. om ja stannar och fortsätter som vanligt så kmr ja aldrig kunna må bra, eftersom ja får dej må dåligt..

jag vill göra allt m dej, jag trodde en del av den här sommaren skulle bli m dej, men de visar väl sej att de bara é skitsnack antar jag..:'( och att vi skulle vara m varann och typ råka? de kmr inte heller att hända,

och du tror att ja mår dåligt pågrund av henne? nejnej!! och att du pratar m min bästavän/vänner, de skiter jag också i? om du gillar dem får du göra de, jag tänker inte stoppa dej!! jag kan bara stå för vem ja är säga va jag har att säga!! och jag é sjukt ledsen att tårarna som rinner ner för mina kinder é för dej och att skakningarna betyder rädsla att lämna elr bli lämnad av dej. för ja älskar dej så otroligt mycket.


jag vet att ja kanske har feber och att ja borde plugga men ja va tvungen :'

puss&kram

kanske tar bort bloggen snart fressten, men vi får se ;/ (LL'

jag älskar er, och om nån vill hitta på nåt nån dag, smsa!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards