horsesinlife

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Moa - 18 februari 2011 19:31

HejPojkar&FCheyor :'D

Sitter här m Emelie på en kudde framför tv;en m datorerna i knät och mobilerna breve (YY' Är så jävla glad nu :'D allt é som de ska om de där inte hade hänt!!.. men aja, de är väl bara att gå vidare antar jag..<3

aa, men just nu tänker ja bara glömma de och inte tänka så mkt på de (..) aa men nu ska vi flumma vidare (Y) ;**

Puss!   en bild på mej&kajja..<3

Av Moa - 18 februari 2011 14:51

what the hell is this crap? is this a freaking movie? för de är ju sånt här som händer i filmer? först é allt skit sen hjälper mina älskade mej upp.. och ja trodde på mej själv ett tag.. trodde att ja kunde ta mej tbx upp och leva utan ångest. Jag började vara mej själv. och innan visste ja nog inte själv vem ja va, men jag hade visst en egen personlighet..(Y' innan va ja ingen. och ja har mina vänner som stod där för mej att tacka!! jag älskar er (LL'

men så kom den där dagen.. kmr i håg den så väl, den va hemsk,har aldrig gråtit så mkt i hela mitt liv fan.. jag trodde verkligen inte att de skulle hända mej.. sånt här händer i filmer, de kunde lixom inte hända mej? men de gjorde det.. och sen kom en kille och sa att han tyckte att ja skulle byta klass.. och då sjönk ja ner på botten igen, och där vill jag inte vara!! aldrig i livet att jag vill elr ens ska!! men om man tänker tanken på att ta livet av sej, och den känns behaglig, vad ska man göra då? :' jag har ingen aning fan.. jag vet inte vem jag är längre.. :'( jag vill bara tillbaka,  jag ville inte låta det hända, även om jag inte kan göra nåt åt de där..(U)

jag vill ha dej här och göra allt bra igen..

Av Moa - 18 februari 2011 13:57

Kom nyss hem från skolan så nu ska ja äta lite yogurt, elr hur stavas de? ;S <3 aja, sen vänta en stund, titta på mobiler och smsa sen träna (L) har kommi på att när ja tränar slipper ja tänka på allt annat som går runt i huvve på dagarna (A' :'(<3

Ha dé bra ;*

(MP) <--

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards