horsesinlife

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Alla älskar lyckan, lyckan älskar bara få.

Av Moa - 5 april 2011 19:12

Hejhej:):) ligger och latar mej i sängen (N)<3 inte bra Moa, menmen, nu gör jag de (Y) ska nog typ plocka undan lite här på övervåningen snart, m mamma, för de kmr en massa folk på lördag som ska fira Victor broder :) och för att då kan vi hyra in en gubbe som kan sätta upp en vägg i där så jag kan få mitt rum!! :@<3

aja,. tänkte lägga in ett inlägg om victor senare, kan knappt fatta att han fyller 18?..

behöver nog bara skriva av mej, och jag vet att det här är rätt ställe :')<3

aja, på torsdag bliré Tenór igen då :'D<3 (L) Kärlek t hnm!! :*

Sen på Fredag ska jag va m Kim, och på kvällen kmr Elin och hennes föräldrar upp, undrar om typ min andra kusin Johan och hans tjej kmr också , får se ;) de kmr iaf från eskilstuna, så de sover här t på lördag :')<3 saknar min b-rutta skapligt mkt kan ja lova (Y)<3

nu ska jag fortsätta checka bloggar och vänta på att älskling ska träna klart-.-' jävla träningsnarkoman dedär!! ;)<3<3 :*

  failad bild jaja..;*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 23 maj 2011 18:27

http://fannyymoa.blogg.se

Av Moa - 17 maj 2011 17:06

Hej, jag har skaffat blogg.se nu iaf:D Jag fattar ingenting, så det blir nog ingen uppdatering innan min snälla fina vän othilia vän hjälper mej, vilket ja ska tvinga henne till!! :D:d(L)  *blink* otte? ...

Av Moa - 4 maj 2011 16:35


varför kan inte allt vara som i sagor? det ända som é likt min verklighet, är du.   hej dagen sög. Runt 15 över kommer jossan och hennes mamma och hämtar mej, så då drar jag till stallet, sen när jag kommer hem ska jag nog ut och springa sen d...

Av Moa - 3 maj 2011 15:05

Hejpåer:* Jag har ingen lust att blogga pågrund av att livet faktiskt é ganska bra nu:) Lite mkt skola, och så bara;);) Så nu ska jag ta och sätta mej och plugga, so, svenska och Spanska, sen ut och springa med mamma:)     men jag tycker det ...

Av Moa - 1 maj 2011 15:05


  Älskar det här citatet.. ♥

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards