horsesinlife

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

The only thing that is missing is you..

Av Moa - 12 april 2011 19:26

Hej sötnosar:*

Skulle ladda ner Spykids nyss men den fanns ju fan inte!! :'(<3 tråkigt, jag älskar den filmen ju, så rolig men samtidigt spännande hehe (A) har sett den 14825934602570  gr så jaaa.. :*

Men nu laddar jag ner Changeling, någon som sett den? :):) verkar bra?

Jag iaf städat undan i rummé och dammsugit lite snabbt, sedan hoppade jag in i duschen och smetade in allt mitt sista bihonungsgelé balsam i håret..(någon som vet var man kan köpa det?) Strax ska jag måla naglarna, smsa älskling och se om han har vaknat, sen lägga mej i sängen och chilla m filmen<3'

Allt är egentligen perfekt just nu!! :'D Kan inte drömma om att vara lyckligare, för jag menar vi lever ju ändå i verkligheten?;):*

Har världens finaste pojkvän, Världens bästa och mest stöttande vänner, OK betyg, och snart åker pappa bort några dagar;):* Lycklig kan ja säga att jag är :')

om jag inte hade ont, och va sjuk och hade en pojke som va frisk, hade allt nästan vart perfekt!!..<3

Men haré bra:* ska njuta av att allt nästan é perfekt nu;)(innan ja blir deprimerad igen, över nå strange;)

 

älskar de här bilderna, men har dem för att jag har bildbrist :*

kmr nya i veckan troja? ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 23 maj 2011 18:27

http://fannyymoa.blogg.se

Av Moa - 17 maj 2011 17:06

Hej, jag har skaffat blogg.se nu iaf:D Jag fattar ingenting, så det blir nog ingen uppdatering innan min snälla fina vän othilia vän hjälper mej, vilket ja ska tvinga henne till!! :D:d(L)  *blink* otte? ...

Av Moa - 4 maj 2011 16:35


varför kan inte allt vara som i sagor? det ända som é likt min verklighet, är du.   hej dagen sög. Runt 15 över kommer jossan och hennes mamma och hämtar mej, så då drar jag till stallet, sen när jag kommer hem ska jag nog ut och springa sen d...

Av Moa - 3 maj 2011 15:05

Hejpåer:* Jag har ingen lust att blogga pågrund av att livet faktiskt é ganska bra nu:) Lite mkt skola, och så bara;);) Så nu ska jag ta och sätta mej och plugga, so, svenska och Spanska, sen ut och springa med mamma:)     men jag tycker det ...

Av Moa - 1 maj 2011 15:05


  Älskar det här citatet.. ♥

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards