horsesinlife

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Moa - 4 oktober 2010 14:55

Sry , men ni måste lyssna på den här låten : Lyssna en stund för den e inte så jätte bra i början! ;)

Av Moa - 4 oktober 2010 14:22

Hej alla söta! Min data fick damp nyss så jag kunde inte skriva men la in en underbar låt! ;) (L) Älskar den!

Nu tycker jag att jag kan berätta lite om Spanien resan! :D Den va super! ;D

Måndag: Nu ska vi se om jag kommer i håg men vi kom dit på kvällen (kommer inte i håg tid så;)) Men jag åt iaf Pasta Carbonara, mumma ;)

Tisdag: Jag, Mamma och Jane gick te Marknaden i Fuengirola och jag shoppade (kunde ju inte låta bli;)) Jag shoppade:

en väska: 12 euro (dyrt tkr jag;)

Espandrillos(stavning): 5 euro

ett halsband med en måne och en tjej på: otroliga 1 euro!

2 par trosor: 2 euro lr nåt sånt, kmr inte i håg

en bh: 2 euro!!

asså jag kommer inte i håg nå mer men vi handlade typ nå Aloe Vera handkräm också! Och jag vill hissa Aloe Vera produkter (100% Aloe Vera nu då) för jag har exem och varje natt kliar det efter antagligen saltvatten eller solen, då brukar jag duscha varmt och "gnugga" in tvål och ta bort den noga. Sen smörja på rejält med Aloe Vera! Det brukar hjälpa! Och jag sov en natt utan att vakna och klia mej men resten vakna jag varje natt och var vaken kanske en timme lr nåt och kliade.. de e jobbigt!..

Onsdag: Tror att vi låg på stranden hela dagen faktiskt! :) Föönntt! De var en jätte lång strand med duschar/fot duschar och strand promenad! Riktigt härligt! Åt nog något gott på kvällen då också tror jag;) Mitt minne e inet så bra;)

Torsdag: Åkte in te Malaga och mamma gjorde bort sej på ett café! haha :) riktigt kul va det!!! men så hände nåt annat..Lite jobbig dag detta va.. ;) (lite så där privat för att skriva på internet men:)) Camilla bokade ridtur! :D

Fredag: Stranden, sen på eftermiddagen åkte jag, Mamma och Camilla ner till en stall och red.. :) Jaa, först hittade vi 4 hästar som stod i ett "bås" 2 av dom var Jätte Svanka, och jag överdriver inte!!! Det fanns 2 som var fina! Osså fråga gubben mej; Är du bra på att rida? Jag: Nej inte så värst! Då skriker Mamma å Camilla:: JOO det är hon! Då ger han mej en av de bruna hästarna som inte va svanka och säger: Håll i! Jag håller i hästen och sen frågar mamma: Kan jag få en häst som är stor och viktbärande? Då tar gubben fram den mest svanka häst jag sett i hela mitt liv och ger den till min mamma!! :O Jag hållde på att då! Seriöst! Och ögonen var helt täckta av flugor.. :'( stackars häst.. Mamma tar hästen och går lite och hästar HALTAR!! Mamma berättar för gubben och han säger: Nej han har bara haft en inflamation men de e bra men hästen nu. Sen säger en annan gubbe: Men du får byta med nån i den grupp som kommer nu om du vill. Mamma: Ja, tack!

Efter typ 5 min kommer det 4 pers på hästar , jag ser en skimmel som va skit söt och som en liten unge sitter på och viskar te mamma: Den där hästen vill jag ha! Då säger Camilla: Men ta den så tar jag din häst! Jag: Ja , va snällt!

Sen tog mamma en fin stor fux och vi red i väg in i bergen! De var skit fint där men nu orkar jag inte skriva mer om det!;)

Lördag: Vi tog oss ner på stranden och det var jätte dimmit men jag somnade där och när jag vaknade hade dimmat lagt sej! sen kom de tbx och vi gick upp te lägenheten och sen åt vi nåt gott! ;)

Söndag: städar och plockade ut ur lägenheten , jobbigt för det var jätt blåsigt ute och skit kallt 20 grader! :'( uff.. Tråkigt att åka hem men också skönt för det känns som om jag missar så mycket av skolan! :) Nu e jag hemma och har pluggat matte hela dagen nästan.. Tråkigt. oroar mej för So provet också.. Jag  har inte mitt häfte hemma så har inte kunna tränat., :'( kmr få ig ... aja, nu ska jag nog ta och plocka på mej lite kläder och träna lite till:) Sen ska jag kanske ner på stan och köpa en ansiktsmask! :D Och kanske träffa nån kompis?? :) Annars orkar jag inte åka ner för kl halv 7 blire RIDNING :DD LÄNGTAR SOM FAANN!! :D (L)

Hoppas jag får Isla! :D Som också e ö på spanska ;) ;) (L) hhiihii!

Ha det gött alla söta!


p.s det verkar som om vissa e sur på mej , jag vet inte varför för jag har väl inte gjort nåt? Och jag tänker inte säga förlåt för nåt jag inte har gjort lr ja inte vet vad det är!? :( Om de e nåt ni e sur för så berätta det i stället för att bara vara tyst, ge blickar och vara bitchig, de e bara jobbigt! Både för mej och för den som gör det.. :) tack alla fina ungar! (L)


Måste säga att jag har saknat mina tjejor väldigt mycket!! ni vet vilka ni är! ;)) :D (L) Kärlek te er (L)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards