horsesinlife

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Moa - 22 oktober 2010 20:40

Hej alla:)<3 Dagen har varit bra, skola och prov, fick 17 av 19 så är väl ganska nöjd antar jag:)<33 Sen åkte ja te min sötaste häst:) Spira!! Jag red te banan och greja lite där, skänkelvikning och framdelsvändingar vart de mkt av för hon vägrar arbeta med bakbenen under sej så då försökte ja "putta" in dom;) För som sagt så när hästen släpper i baken och arbetar me bakbenen och är avslappnad där så kan de sänka huvudet och börja arbeta i rätt form, för er som int vet de:))<3 Tjjaaa.. de gick väl int super men hon gjorde framsteg:)<3 Ja är nöjd så sen gjorde vi serpentiner i trav och galoppera på långsidan:))<3 De va kul, men hon kan int riktigt få tbx den "bra" traven direkt efter galoppen, mkt att träna på men formen och muskler kmr först nu:) Uff.... Bara hon bygger lite rygg muskeler och arbetar be baken och sänker huvve så e jag skit nöjd! Men de e nåt hon måste annars bygger hon bara fel och går helt fel-.- Ajaj.. :(


PPPÖÖÖSSSS


-iloveyou-


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards