horsesinlife

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Moa - 24 oktober 2010 17:51

Hej alla, nyss kommi hem från den där fucking fotbollen, de va ju fan svinkallt!!!!! Uff.. Men ni gjorde dagen; Kajja, Tove, Anton och Mimmi troja hon hette :) hade jätte kul;D<3 Fast ja såg typ inge av matchen, kolla mest på ***** ;)<3 Hihih, söt pöjk de ;) men vi va lite taskiga... Stackarn.. men men.. sånt e livet , hahah, näe nu va ja taskig igen ;) <3 Och folk måste börja säga till mej när ja e taskiig för varje gång  ja e me nån , efter de känner ja att ja va taskig...

:'( Aja, i morgon e de skola igen-.- men ja får träffa *****!!!!!!!!! :D (LLL'

Nejj , du känner ja att ni bryr er jävligt mkt här, så ;) <3 Skolan e skit!!! Bara så alla vet, för ja kmr ha ig i matte och jag bokstavligt H A T A R det...-.- Jag som aldrig har haft ig i nåt.. inte ens på ett enstaka prov och nu har ja fucking ig i HELA jävla matten... Uff.. jag hatar fucking matte..

Men nu ska jag plugga lite spanska,, fast näe orkar nt.. int nu.. helt trött e jah;)


Jag älskar dej Anton..:$ (L)


PPPPÖÖÖÖSSSSS


-iloveyou-forever-anton-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards