horsesinlife

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Moa - 21 oktober 2010 16:04

Hej alla:) I da va en bra dag.. Ganska iaf, inga kramar å inga pussar men men ;)<3 hahah, tro int så många förstår men, i dag hade iaf vi typ lifeskills lr va de heter i skolan:) de sög, för ja fick bara ännu dåligare självförtroende.. Vi skulle skriva jag kan och jag är på två papper sen skulle man skriva en massa saker om sej själv och allt ja skrev va dåligt.. typ fet, tjock, ful och en ko och allt sånt som ja e.. Jag kan faktiskt int rå för att ja e så ful coh tjock som ja e... Så ursäkta för de.. Sen e ja fullt medveten om att ja int e en bra kompis och kaxig och vågar ingenting-.- Jag vet de men de är så jävla svårt att ändra på vem man e... men ja lovar att ja ska försöka..jag lovar:)<3 Aja, nog om de... Jag har iaf JÄVLIGT ont i huvve och är skit trött på skolan och allt-.- jag vill inte vara den där elaka och fula ungen i skolan.. de ent kul längre.. Ändå är alla snälla mot mej;O<3 tack för de..:D de betyder .. Ska nog sätta mej och plugga te jumpa prove i morgon sen sätta på en bra film och kolla me mamma:)<3 Fast ja skulle gärna mysa me nån annan också;))<3 haahah;) aja ha de bra alla söta!!!!!

    Jag älskar hösten och färgerna ;D<3


PPPÖÖÖSSSS


-iloveyousofuckingfreakingmuch-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards