horsesinlife

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Moa - 27 oktober 2010 15:41

Hej alla:)<3 Sitter här och flummar lite för mej själv, dagen va bra hade verbal judo med mr.Toste, de va bra, långtråkigt efter typ 2 timmar men ;)<3 hahah, iaf sen gjorde ja om mina matte test, och ja fick godkänt på alla, så e riktigt nöjd, vilket e najjs;)<3 Sen hade man utvecklings samtal...B L Ä .... Uff uff, hatar de men det gick faktiskt riktigt bra tycker jag:) Hade ju typ inte tillfredställande i PE (jumpa) och matte men matten skulle han ändra eftersom ja klara proven nu då:)<3 Jumpan e de väl bara att jobba lite hårdare på antar jag;) så, att träna kanske man ska börja lägga till på schemat;( <3  s å n t  e l i v e t . . .

I går iaf satt ja ju och redigerade en massa bilder sen i sommras och lite andra, så tänkte att ni kunde få se några;)<3 Om sigge ser de här så hoppas ja att ja får lägg aut nån bild på fina henne också, vill hon inte det så får du sms:a lr nåt te mej sen så tar ja bort de;)<3


               

Bilderna betyder väldigt mkt och jag nästan fäller en tår för de vi hade... jag älskar dej Sigge som om du vore min syster-och de är du-



aja, ska snart rida (ska ta igen) ;)<3


Ha de bra alla söta ungar;)<3


PPPÖÖÖSSSS


-iloveyou-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards