horsesinlife

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Moa - 30 oktober 2010 13:44

Hej alla, är i bästa eskilstuna, min data kan inte koppla upp på deras internet så jag kommer inte blogga nå mkt.. :'( ledsen för de, men s å n t e l i v et ! ;) hihih, lite snabbt om gårdagen bara: Åkte te stigslund efter skolan, träffa otte , jappe och Ante lr va han hette:)<3 drog hem sen, william mötte mej så vi snacka en stund, snäll den pojken är:)<33 Sen hem å packa, sen kom pappa och sen drog vi i väg, åt på MAX och såg en S N Y G G I N G  ;D (LLLLLLL' hihih

Nu har jag och Elin vart ute med reklam (hon delar ut den) de , va jobbigt, beundrar flickan som orkar göra de 2 gr i veckan ;D (L) älskade syster:) Nu har man tagit en snabb dusch och ska nog hitta på nå me Elin nu, ivk blire ju fest hos min andra farbror:) Naaaajjjsss de ;) <33 Tror inte de blir nå mer inlägg fören onsdag lr ja vet inte men kanske ;) <3 Ni får alla ha det bra:)

Alla kan sms:a också ;) och vara lite social:D



PPPÖÖÖÖSSSS


-iloveyou-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards