horsesinlife

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Moa - 28 oktober 2010 16:10

Hejj!!!!!!:) Dagen va okey, fast på svenskan fick ja och Emelie gå te skolsyster för att båda två hade mens och sån jävla mensvärk.. uff.. jag hatar den här veckan-.- Men s å n t e l i v e t ;)(L) Sen blev ja skit irriterad på den där fucking mattanten... U S C H . . . jag fick int ta ett glas därifrån osså gjorde ja det (jag visste faktiskt int) osså får kärringen damp!!!!!!!!!!!:O oacceptabelt tkr ja ..;( Men men, god mat iaf:)  ÄNTLIGEN ;) haha;D Så nu sitter man här... e lite oroad över vattnet i huset nu;) usch nu låter ja som en vuxen näe men asså de har vart typ vatten lekage (stavning) och då har de grävt här ute på vägen för de va int i huset sa dom.. och nu när ja typ spola vart de typ brunt i toa vattnet:O och jag hade int ens skitit, och mens e nt brunt!!!!!!!! Och sen när ja skulle dricka kom de inge vatten lr jo först spruta de ut typ sen stanna de och ja stängde av sen testa ja igen och då typ "rök" de ur kranen och ja.. ingen e hemma så jag vet int va jag ska göra men men..;) (L)

De e fett läskigt!!!!!! Nu ska jag leta upp lite ny musik så ha det bra alla mina söta bloggläsare hihihih ;) *fniss* fnisset va taget från kissies blogg ;) hahah ;)

              Den sista bilden på mej är bara te dom som tjatar på att få se mej i rakt hår men bilden va så ful igentligen när den inte va klippt så jag vågade inte ;) hahah, ska se om ajg kan hitta mobil sladden så kan ja ladda ner lite från mobilen för där e alla bra bilder ;) (L)


aja


PPPÖÖÖÖSSSSS


-iloveyou-


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards