horsesinlife

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa - 16 oktober 2010 23:22

God natt alla söta:') Jag ska nog lägga mej och läsa en bra bok och vänta på att de här riktigt äckliga lusmedlet ska hoppa ur mitt hår :'( mamma hade löss osså kolla vi mej, men ja hade inga, men mamma spraya ändå;) för säkrets skull liksom;D<3 Hatar de äckliga krypen för nu luktar hela jag lakrits efter sprayen.. uff, lakrits som e så väldans äckligt;)..Nejj, nu ska jag sms:a lite med Emelie sen läsa , tvätta ur håret sen SOVA :D <3

Det och orden räddar min kväll;)<33


PÖSS


-iloveyou-

Av Moa - 16 oktober 2010 20:56

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD NI ANAR INTE :D (LLLLLLLLLLLLL''''''''''

Av Moa - 16 oktober 2010 19:28

Hej, eller Go Kväll?;)<3 Nyss ätit! Mumma va de.. Lammkotletter och potatisgrattäng:D<3 Med min sås och lingonsylt!!!:D kan de bli bättre??;O Nejj..

Va hos Spira innan iaf :) Kul vare:) Mathilda , johans tjej e skit snäll och red riktigt bra:)<3 Spira e iaf bäst! Bara så ni vet! när ja kom ner i hagen så kom hon te mej!!!!:D glad e ja nu:D Sen hade den nya hästen kommit så ägaren kom me sin dotter på 8 år:)<3 CAmilla hette hon visst?:) snäll va hon:) Hon sa att ja kunde få rida hennes häst när hon jobbade också :D Fett snällt:D<3

Jag e riktigt sjukt glad idah!:D Jag e skit glad för att Spira gör mej alltid glad, och ja fick äta kött och Nora-lisa och Emelie kom te finalen så i morgon tävlar de:) Lycka till tjejor:D<3 men framför allt så e jag glad för..:

JAG ÄR KÄR      

jag vet de e helt sjukt men jag kan inte rå för de..lr ja tror det?

För de pirrar i magen och ja;)(LL)

jag vet inte hur ja ska beskriva det, men han får mej att le vad han än gör och jag sitter och fnissar för mej själv..:) heheh, och han e grymt söt!!!!:D<3

Hihihihih, asså ja blir hyper bara jag tänker på han..:D Nejj, nu ska jag prata lite mer me Emelie och allt:)<3 Ni får ha de bra ikv alla söta:)<3 Liten bildbomb med en massa gamla bilder:)<3

                 




PÖSS (L)


-iloveyou-




Av Moa - 16 oktober 2010 11:27

Hej, lördag i dag riktigt skönt känns de;)<3 Nåt som inte e skönt är träningsvärk..uff... Men jag trodde jag skulle få mer tränings värk men ikke, de e bara vader, låret och typ axlarna? vet inte vad jag har gjort med axlarna men;)<3

Dagen blir iaf så här: Mamma e på återvinningen men sen ska vi te Spira och jag ska rida te banan för där ska typ Johans tjej rida:)

Sen ska vi nog åka hem och sen blir dt nog typ film,  tv lr sms ikv:) Fast ja e social på sms helaa dan;)<3 Fast kanske inte om ja sitter på hästen men;)

Hoppas på att få komma ut  på stan sen nån dag, nån som vil följa med?:)<3 Jag behöver kläder!!!!! jeans, tröjor, hoodies, bh:ar!!! Nån?! Fast int i morgon för då ska ja kolla på Emelie å Nora-lisa när dom tävlar Gyda Final:)<3 Lycka till tjejor:))

de bli iaf inge speciellt i dag, även om ja hade vela komma ut och göra nåt kul:(..

Är de ingen som kan typ sms:a mej och hitta på nåt ikv?:D I like the idea..

Men men, ska kolla Facebook lite nu sen blire byta om och senare dra te Hästen precis som ja sa...


Pöösssss alla!


-iloveyou-

Av Moa - 15 oktober 2010 17:35

Hej, jag e litet blogg sugen just nu så bloggar en gång till:S<3 Vet inte vf men ja känner att ja vill:)

Är de bara jag som föreldrar som hela tin säger,- nu får du komma och hjälpa till lite

mina föreldrar e skit jobbiga, lr så e de jag? men asså dom säger "hela tiden" att jag har "dålig attityd" även om jag själv inte tkr de! Asså de e grymt segt... Ingen annan som har såna föreldrar? Jag måste typ hjälpa till å laga mat i dag , okj de e faktiskt inte så jobbigt sp inte när man ska laga tacos. Men asså typ de e alltid JAG som får plocka ur diskmaskinen efter skolan, inte brorsan? å han e fan 17? Okj han bor ju varannan vecka men då kan ju jag göra det när han inte e hemma och han kan plocka ur den när han e hemma! Men inte ens de!? Jag hjälper faktiskt till mer hemma än vad han gjorde när han va 13!? Jag hatar sånt här.. skit drygt...

Iaf , är de ingen som har känt sej helt "fnittrig" när en viss pers typ säger saker te en? Asså så känner jag.. och typ sitta och fnittra för en själv när den personen säger saker? De e helt weard..? och när den personen kollar på nån annan och snackar med den blir man typ irriterad och så kallad... hehe svartsjuk...? Nån måste ha känt så, för så känner jag nu...!(AA' (LLL)


Nu ska jag kolla lite på film trailers som jag vill ladda ner:)<33


PPPÖÖSSSSS


-iloveyou-

Av Moa - 15 oktober 2010 13:11

Hej alla fina! Jag har nyss kommit hem från Hemlingby!:D JAG KOM RUNT! Jag fick inte hjärtattack och dog?! de e väl bra!?:D jag e iaf skit stolt över mej själv och allt:) Asså de va skit jobbigt första kilometrarna men sen va de ju bara benen som tog stryk..:) Men ja bet i hop och tog mej runt den hela fucking milen:):D  Skit nöjd!;)) Men mitt högra lår dog typ efter 4 km men de sket ja faan i:)<3 Jag skulle runt och runt kom ja:D<3 Aja, nog om det, dagen va ju bra iaf, men nu ska jag ladda ner nån film och kolla på , kanske the last song(igenx) men ja vet inte, orkade inte rida i dah för jag tror inte ja sitter kvar då;)<3 haha:) <3

Av Moa - 14 oktober 2010 18:25

  Hihi  

Visst e hon söt då?:)<3 (L)    

Min ponnie   (LL'


Kände att ja va tvungen att visa min ponnie! Mitt allt(L) Även om jag säger att hon e fet som en tunna och alt så älskar jag henne så himla mkt så de inte e klokt Asså folk tycker vi (jagomamma) e konstiga för att vi håller på med Parelli och Natural Horsemanship men vet ni vad? Jag orkar inte bry mej om folk som tycker att ja e dum och konstig?! Asså klart, alla har åsikter men bitch blickar och sånt, de e inte åsikter!!! Spira har börjat öppna sej mot oss nu, hon visar lite mer av se själv och sånt, vilket hon inte gjorde mot oss förr:) Jag tycker att de e tråkigt att göra Parelli i bland men asså jag älskar Spira och skulle göra allt för henne, så om om blir gladare lr ja vad man nu säger så blir jag gladare:D <3

Jag vill bara att allt folk ska förstå att ja visst Spira är en tunna men även om ja snackar "konstiga" saker om henne så vill jag VERKLIGEN inte att ni ska få fel uppfattning av det hela! :O

Det här är den rätta:


Spira fra armoti (L) Moa Möller Norberg


Ok?:) tack alla som läste! Puss :- *

Av Moa - 14 oktober 2010 18:14

Hej alla! :) Nyss kommit hem från Moa;) <3 GGGUUDDAARRSS vad flickan bor fint!;O<3 Riktigt nice va det:)<3 Mm, och i morgon e det värsta dagen i mitt liv;'( Usch.. fy fan.. 10 km?! Men jag ska gå med Moa och Emelie, säkert fler för jag tänker inte springa nå mkt alls, kansek jogga lite? Men inte mycket, men ja e rädd.. Tänk om ja kmr sist? Fattar ni va alla skulle mobba mej då? Okj , ja e redan hatad men ÄNNU mer?? nono;)<3 Tur att man gå i finaste och snällaste klassen då;D<3 Hihihih!!!!!:D<333 Hyper:)<3 Måste ju hissa alla söta! Och dissa alla riktigt elaka.. Men alla söta då, e helt underbara! Bara så ni vet! Dagen va bra iaf, typ som vanligt men;)<3 Jag är så jävla glad att jag kan glömma alla jävla kommentaren om MÖLLER! okj, jag heter de i efternamn men (iförraklassen) så fanns de ju såna STUPID killar som inte vet bättre än att såra people.. Så jävla arg jag blir..-.- Men nu ska jag inte hetsa upp mej så..:) Jag kommer iaf få hjärt attak i morgon..:(


Nu ska jag ner å äta lite troja:)<3 Ha de alla söta;) (Y)


PÖSSS


-iloveyou-

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards