horsesinlife

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa - 10 oktober 2010 16:00

Hej ett snabbt inlägg bara!

Nu ska jag se på Karate Kid med föreldrarna!!! ;)<3 Skoj.. hmm?

Vi ska kolla på min data för det gick tydligen inte att bränna ner på skiva :'( Vi försökte 2 gr med 2 olika skivor men när vi satte in dem i dvd så stod de DISK ERROR.. hatar tekniska saker.. ;) NOT!! (L) Men nu ska vi se på min data så det blir väl att trängas! :( Men de får gå;) <3 Kram på er alla! <333

Av Moa - 8 oktober 2010 15:41

Hej (LL' Jag vet seriöst inte vad det är för fel på mej? Jag har svikit en till vän , men jag vet inte heller varför hon/han tar det vi skojat om så länge, hellt plötsligt på allvar.. som om de vore en ursäkt typ, okj jag vet att jag har gjort fel, men ingen är felfri när det gäller vänner..? Jag menar vi alla har ju sagt nåt till vår bästa vän som vi ångrar eller hur? :'( Iaf jag har.. Men jag förstår bara inte? Blir det bättre om jag går och dör eller? Just nu suger livet.. Allt e SKIT! jag måste bara skriva av mej lite.. Skolan va inte så rolig. Saker man inte tänker på fören man börjar bråka med nån, saker man själv sagt till den eller nån annan får mej att må dåligt. skulle kanske sagt på nåt annat sätt? Inte alls? Skita i allt? Glömma allt och börja om på nytt? frågor som dom här poppar upp i mitt huvud så här i efterhand när man inte kan trycka på "delete" längre.. Okj, jag ska säga som det är: Jag hatar mej själv och allt jag sagt och gjort just nu.. Men en sak ångrar jag inte.. De är att jag blev vän med mina vänner..

Jag hoppas att några av er läser det här! Men jag vill inte att någon ska ta åt sej eller omtolka det jag skrivit så att det uppstår "konflikter" för jag orkar inte med att mista fler vänner..? Eller ja tro inte att det är er jag snackar om för det är det verkligen inte okj? Jag snackar inte om någon av mina vänner, jag snackar om mej själv! Det e inte ni de e jag!  Okj, tack :')


Tack för att ni finns. Hoppas ni vet att ni betyder allt för mej (LL'



Puss & Kram

Moa


I now I did the wrong thing

Av Moa - 7 oktober 2010 19:23

Hej, de e så tråkigt när ni inte kommenterar.. :'( Please :') Fressten är det någon som har nå film tips?? :) Jag behöver! Tacktackallasötaungarsommjagälskarsåjävlamycket.. :)

Av Moa - 7 oktober 2010 17:57

Hej såg nyss på Karate Kid, (den nya) den e bara för underbar, tycker ni inte? :') Ni som inte sett den ni måste se den!" Mmm säger jag bara..:) Och pojken är så söt! (han har magrutor;) nästan iaf ;)) Helt fantastisk film :') Jag grät när den andra killen slog han på benet och allt :'( Fyy de var hemskt.. Och hans "tränare" e ju så jävla mysig! (LL' Jag vill skaffa såna där flätor som han har i håret Dre! :D Så himlans fint osså .. :) aja, skolan va bra i dag ;D Roligt vare, ny kille i klassen:) robin heter han :) Verkar schysst! (hoppas jag) Men nu ska jag kolla fb lite och msn så klart ;)) E social på sms osså :) SMS:A!! ;D


Hej svejs! (AA'

Av Moa - 6 oktober 2010 21:07

Hej, ett kort inlägg innan jag ska plugga te Gympa prov.. :'( Dagen var bra, lit enervös inför hur jag klarade omprovet te matten och hur jag klarade So provet i dag.. :) Hoppas de gick bra! Pappa o mamma kmr typ tvinga mej att gå på surgery.. :( Stackars mej.. Nu ska jag plugga , inlägg kmr i morgon (hoppas jag;) Hej då å God natt! <33


Sussa sött!

Av Moa - 5 oktober 2010 21:39

Sett på The last song med Emelie.. snyft.. sorglig som faan.. Men skit bra! Hissar den !!!!!!!!!!! God natt ;) (L)

Av Moa - 5 oktober 2010 17:49

Hej alla! Sitter här med Emelie och vi flummar (som vanligt;) Vi kom just på att vi aldrig är seriösa.. inte ens när Emelie fällde en tår! ASG!!! ;D haha , de e bara Emelie som förstår det! ;) <3 

Dagen har varit super! :D Jag e bara helt fantastiskt duktig !! Nån mer som tkr det?! ;) haha, näe men jag fick vg+ på Spanska provet och jag hade bara tränat på planet på väg hem!! ;O Fucking impossible! ;O Riktigt stolt får man vara!

Men nu ska jag vara lite social med Emelie, vi snackar om allt -vill bara säga- jag älskar den tjejen!! Helt konstigt men vi gillar samma saker och i dag sa jag: har du hört den här låten, den äger? osså lyssna vi på den och då sa Emelie: Faen , de e den låten den har jag lyssnat på och den äger ju fan ut! :O De va strange..?

ska ju sova hos Emelie ikv för mamma å pappa är borta och då har Emelies föreldrar vart så snälla att adoptera mej för en natt! :) Mm, undrar om jag kommer komma upp i morgon eller om Emelie håller mej uppe för länge..? hmm.. Nu tycker Emelie att jag är tråkig, fast hon roar sej på andra sätt t.ex leka med mina bratz som låg i nån låda, sms:a med en specialare;) och tro att mina pennor är något annat än vad det är ;) Jaa, det är lite om Emelie! Fressten så hade ni kunnat roa er på att kolla på när Emelie lekte med bratzen! ;D Vi tänkte lägga ut en video på när hon lekte men de orkar vi inte så ;) Nu ska vi äta, Hej då! Bloggar kanske sen, troligen i morgon men ;)

Av Moa - 4 oktober 2010 14:55

Sry , men ni måste lyssna på den här låten : Lyssna en stund för den e inte så jätte bra i början! ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards