horsesinlife

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa - 13 oktober 2010 21:45

Hej alla söta, ett inlägg så här lagom te säng;)<3 Trött.. Firat Kusin Linda  nyss så;)<3 Trevligt va de:) Kolla på Bonde Söker fru:$ Asså man skäms fan för dom... Usch.. Men ja e skit nevös inför på Fredag.. Insåg nyss att alla kmr springa i från mej, jag kmr komma gående sist där typ.. :'(

OCH jag har insätt nåt hemskt.. jag har världens äckligaste fotsvätt!! FY FAN säger ja bara... Hela mina fötter stinker, åkte te mormor me mamma i dag och var tvungen å tvätta fötterna för att ja stank så mkt.. OCH fick höra (än en gång) att ja e lik Prinsessan Viktoria?! de e jag inte..

Men e de nån som har nå tips på hur man inte får fotsvätt så jävla snabbt..?:S Jag hatar de..och visst e inte ja lik Viktoria?


PÖSS på alla söta

Av Moa - 12 oktober 2010 20:26

Hej alla söta:) vad gör ni? själv sitter man och planerar Fredag med BästavänWilliam:) Vi ska se på film men vet inte vilken.. Han vill se skräckfilm och de kan han fet glömma jag kmr dö!!! ;O usch å fy.. Jag vill se The Last Song, igen..:$ Men de tyckte inte han:( Jag fattar de e en tjej film men ändå;)

Men han har sjuk film smak:S Skräckfilmer.. nejnej inget för mej.. Han försöker verkligen skrämma livet ur mej..:S

Jag e lite sur för att Anton inte svarar när jag sms:ar heller men, han har typ träning:)<3 Usch, alla tränar förutom ja.. William ska träna hockey lr va faen de e på fredag också.. Men nu ska jag vara lite social och försöka hitta en film)


PÖÖSS på alla men mest pössar på en pers..:- *




Av Moa - 12 oktober 2010 18:16

Okej de jag skrev nyss de va bara en väldigt liten del av Emelie! Bara så att alla vet så är hon en vän som alla borde ha! Aa, fast de e klart att hon e VÄLDIGT dryg i bland också;)<33



    Aa, de här e den ända bilden ja har! :)

Av Moa - 12 oktober 2010 17:58

(phsyk på datan, hade skrivit as mkt så försvann allt, bara att börja om)

Jag vet inte vart jag ska börja, men jag  har aldrig haft så kul me nån som jag har me dej. Vi bråkar ofta men vi är aldrig seriösa. Jag är så jävla glad att jag har dej! Du har gett mej lite självförtroende och jag har förstått att vänner är inget man bara kastar i vädret och sen skiter i. Du har gjort mej så jävla sur att jag har kunnat drämt till da, men säger du: Men nu är vi väl lite väk seriösa va?;) jag vet inte hur jag ska förklara men du finns alltid där, du får mej alltid att le, får mej att skratta. Du är en del av mitt liv, du ger mej mitt liv tbx.

Jag var förstörd och du förstod, förstod varenda ord jag sa. Jag vet att jag alltid kan ringa dej och finna tröst där. Du hjälper mej att komma tbx igen. Hjälper mej att leva! Vi har så jävla kul tsm och jag är så jävla rädd att förlora dej! Jag hoppas att du vet att du kan komma och prata/ringa mej även om de e natt eller dag! Jag kommer alltid att finnas där för dej precis som du fanns där för mej. Jag saknar dej och älskar dej grymt mycket gumman.

Emelie Eriksson(LL'


Love you girl(L)


PÖÖSSS

Av Moa - 12 oktober 2010 15:22

Hej alla söta! (L) I dag var man i skolan:) <3 Va faktiskt kul ... :$ Men jag saknade min älskade Emelie (LL'

Men sen när jag hade åkt hem kom jag på att jag inte fick nån kram!? ;O <3 så nu e man lite så där sur..;( men näe;) <3 Hade NO test gick ganska bra, tror jag.. (de betyder att de gick åt helvete;)) Höhö!.. Sen har vi tydligen engelska prov på Torsdag och ja de där JÄVLA spring sak provet på fredag.. jag kommer få hjärtattak, hoppas de har ambulanser för jag kommer verkligen dö annars.. :( Riktigt illa känns de nu:) men efter skolan i dag följde jag med Lollo och Sigge ner på Donken (lollo skulle äta) och så satt jag där och glömde bort tiden så när kl va 47 (min buss går 50) då kolla ja på mobilen å då RUNA jag ut och sprang in i minst typ 50 pers.. stackars Gävle men en sån dåre i stan:'( <3


Nu ska jag dampa på en viss Anton! ;) <3


PPPUUSSSSS


Av Moa - 11 oktober 2010 17:23

Hej alla söta ungar! <3 I dag hade vi studie dag och jag hade tänkt följa med pappa på älgjakten på "förmiddagen observera FÖRMIDDAG, sen skulle de ha apaus på luchen så han kunde skjusa hem mej.. men näe, då sa "hundförarna" att de ville köra i gång på en gång.. jäkla skit , så jag fick vara kvar hela eftermiddagen men nu sitter man här och väntar på att få åka te ridningen:) <3 Nu ska vi snart äta tror jag;)<3 Ha det alla söta! Fressten, jag vill bara säga att de va ju lite spännande;)<33

  En väldigt seriös fin bild på min och Elins (min kusin) fantastiska sommar i Eskilstuna!;)

Kom ihåg att våra ny köpta (påbilden) rosa tröjor är från Dressman;) de va skit kul när vi kom in där för att prova dom och alla glodde;).. thihi.. Minnen<33 Älskar dej flicka!

Av Moa - 10 oktober 2010 20:14

               mobba mej inte, jag bjuder faktiskt på bilderna;) <3

Av Moa - 10 oktober 2010 20:07

Hej alla, tänkte bara lägga in en eller två höst bilder bara för att jag älskar hösten (L)

   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards