horsesinlife

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Moa - 8 januari 2011 20:22

Hey!

Lite slut nu, så nu vilar vi upp oss för nästa omgång; FLUMM! ;D

Av Moa - 8 januari 2011 16:28

              det här kallas att bjuda på sej själv! ;:)  

Av Moa - 8 januari 2011 15:52

JAG HAR ETT SEXIT ÄS? HAR NI SETT DE? KANSKE SKA LÄGGA IN EN BILD PÅ DE SEN DÅ? NU SKA JAG MOBBA EMELIE NÄR HON SJUNGER: "WHO WANNA BE MY LOVER" MEN ASG!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAH X))) FLUMM KVÄLL!


IF YOU WANNA BE MY WANNA BE MY LOVER, YOU GOTTA GET BE MY FRIEND!


IF YOU WANNA BE MY LOVER


gome and take my as with you! ;))) AHHAHAHAHAH


be my lover boy ;)))


Puss&Kram

Av Moa - 8 januari 2011 09:28

Hey!

Ska ner på stan m emelie snart ju och ´tänkte att de va bäst att börja rutinerna m att blogga igen på en gång! ;) Hhhöhö,, men iaf, jag hatar bussarna, går de att betala kontant på bussen? Annars kmr jag inte kunna åka? ;S För mitt busskort asså resakassa é i eskilstuna (glömmer alllti nåt, den här gången vart busskortet offret) så jag måste ju köpta månadskort nere på stan? Men jag lär ju te stan m bussen! Och jag har fortfarande inge busskort? :'O Men de löser sej nog elr? Man måste väl kunna åka typ på sån här biljett sak? Har för mej att jag har gjort de elr har jag fel?


Men skit samma, Jag fick en kommentar från Emelie Sis, så svar här på den Emelie!

Varför jag skrev Kajja, Elin och Otte där som systrar och inte du var för att jag hade skrivi den där bilden om dej, precis innan, och kom på att då kunde ja skriva om dom andra!! De é inlagda samma datum om du kollar (troja) de ska vara de för jag glömde inte dej , mi promise! ;) <3

Love u Sis! 


hoppas du vart nöjd m svaret, men nu ska jag dra, fixa mej lite! :)<3

OCh måste Tacka Mamman för världens skönaste nattlinne! :):) Grymt skönt, från irland och stort :D TackTack! :*


Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards