horsesinlife

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Moa - 9 januari 2011 22:05

nää nu tänker jag nästan byta te blogg.se ..

Av Moa - 9 januari 2011 21:19

             testade ladda ner mobil bilderna i dag ;) Funka ju :D många é från julafton ;) Inte bra kamera dock..<3


Puss!

Av Moa - 9 januari 2011 19:38

Hey!

Red Rotur , så nu é ja hemma och har fixat lite saker :):) började städa men blir aldrig riktigt klar -.-' Laddade ner musik nyss så sen efter att ja har åkt iväg och fodra Ulricas hästar så ska jag dunka musik och ta tag i mitt stökiga rum! :-P Hihih, men aja, intressant -- nä ;PPPpp

Gjorde ju om lite på bloggen nyss, va tkr ni? :) Jag vet att de é helt cp att den här rutan man skriver på é typ grå och den ska va beige.. -.-' men hittar aldrid rätt färg, funderar på att byta te blogg.se..<3 men det verkar krånga så mkt , och jag tkr de skulle va kul att ha kvar den här bloggen (m fult namn, dåliga inlägg och crazy pics) men bloggplatsen é så dryg ibland lixom..<3 Men skit samma, va tkr ni? :-PPp

Nu ska jag fixa lite annat sen dra te hästarna, sen städa , kanske msn? ;) ;) <3


Puss&Kram

tänkte skriva nå olämpligt här på slutet men kände att jag inte ville att den här bloggen skulle blir sex prat, stämplad elr ja ;) hahha x)

Av Moa - 9 januari 2011 13:52

im happy again!..<3


Hey!

Jaa, nu har Emelie åkt hem och jag tänkte att ja skulle blogga lite nu då! :)<3

Som alltid m henne va de fett najs kväll ;)) så glad att jag har den b-ruden ;)

Jag är nästan hes för hon typ "tvinga" mej att sjunga fast jag har as ont i halsen..:( Men nu é det bättre, så det kanske va bra! ;) Vi sjöng typ hela kvällen tills mamma&pappa kom hem från Eva&Richard, då tänkte vi ta säkerthets nyckeln, som inte fanns dårå, men då hitta vi nå nr på routern (stavning) och då fick Emelie Internet ;D <3 vi är så tekniska vi asså ;) *host* men iaf, pappa&mamma fick nå damp och ba; men ni kan väl inte sitta vid datan nu heller?! jag ba: Men hallå kl é 12?! Dom: men vi stänger av routern kl 1 okej? jag: okj..:'( 

Blää och fy, varför fattar dom inget!? ,,, är de ingen annans föreldrar som é så här? :'(

Men iaf, sen låg vi och prata, tror jag trötta ut Emelie m mitt prat sen så hon typ somna ;( Hon é så söt när hon sover, (höhöhöh;) men hon kan göra de mest konstiga saker när hon sover, kanske inte ska ta de här, men de é så sjukt kul ;) 

Aja, nu ska jag snart åka iväg och rida, mamma ska skjuta mej men hon är på taket och fixar tv sladden elr va de nu heter? ;) Den har tydligen ramlat ner ;) hahahh..<3

Puss&kram

Ikväll blir de Bowling m cheyorna, hoppas hoppas hoppas att kajja ska m!! :D

need you girl ;) hihih, puss!


Av Moa - 9 januari 2011 12:59

Hey!

Nu é lilla Moa och Emelie vaken! =) De här é emelies data ´så det går inge bra att skriva men men.. ska ner och klä på mej och sen häng tvätten -.- sen åker emelie hem och jag ska te rotur och rida lite g´rann, IKVÄLL TAGGAR VI BOWLING CHEYOR! ;))


Puss&Kram

Av Moa - 9 januari 2011 00:52

GodNatt Folket :*

Mina "dumma" föreldrar stänger av routern om 11 minuter asså kl 1 ... :'( BLÄ :'( HATAHATAHATAHATA


Men puss och sov gott gullepluttar :*'

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards