horsesinlife

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Moa - 18 januari 2011 21:05

Hey!

Jaa,, jag vet att designen é helt cp, men fixar de nån annan dag :) :) ska faktiskt sova nu (A)


Puss&Kram

Av Moa - 18 januari 2011 16:33

Hey!

Känns verkligen inte som om jag borde ha blogg.. elr kanske ta en paus??

Jag vet inte, jag älskar att blogga när jag väl gör de, plus att de é skönt att få skriva av sej ;P

Men aja, jag sprang de längsta jag har gjort i går :D jävligt nöjd kan ja lova er  :* , men aja, skulle ha åkt te spira i dag , m camilla, vi skulle rida tsm, men de vart inge så fick dra av mej alla kläderna igen och sätta igång och plugga, så jaa.. här sitter jag ;)

ahhah.. <3 aa, men ska väl ta reda på va de va man skulle skriva om sakrament?? :O so prov i morrn.. matte på torsdag + svenska sak..:((

BAD DAYS!

ska ut och ta kort nån dag , vet bara inte när, men ja lovar er att te helgen blire mkt kort!!! ;D Ekilstuna, Farbror fyller 50 :D

Måste kanske hitta nån rolig tunnika elr nå att ha?? :)

Men har ni nå idér på vad jag ska blogga/ta kort på/om? :):)<3 nåt roligt/intressant?? ;PP

Kommentera, smsa, elr nå ;);)


Puss&Kram

ska fortsätta blogga..<3

och om nån vill hitta på nåt senare, "kanske" smsa mej??  :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards