horsesinlife

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Moa - 26 januari 2011 19:48

hey!

har egentligen ingen lust att blogga ett "normalt" inlägg just nu så lägger in lite bilder p.g.a livet just nu :)

                                                                          aa, bilderna, e typ som mitt  liv. insperation, kläder, vikt, killar (kukar) tårar och aa..<3

..

Av Moa - 26 januari 2011 17:52

Kärlek under 2010 . .
Har du kysst någon? ne
Har du pussat någon? ja
Har du varit tillsammans med någon? ja
Har du varit kär i någon? mhm
Har du haft sex med någon? n' ;)

Dina vänner under 2010 . .
Har en vän dött? njao? inte min vän , men en väns vän
Har en vän sökt tröst hos dig? mm :'
Har du sökt tröst hos en vän? aa du
Har du sovit över hos en vän? yes
Har du varit kär i en vän? ne
Har du fått mer en fem nya vänner under året? nee
Du under 2010 . .
Har du gråtit? mm!!
Har du skrattat? aa
Har du kissat på dig? nää
Har du sovit i tält? ja
Har du sovit under bar himmel? nee
Har du varit på Gröna Lund? aa.. (LL'
Har du varit på Liseberg? ne
Har du varit på Kneipbyn? ne?
Har du varit utomlands? nee:(
Har du varit i en annan stad? ja
Har du bott hemma? yes
När har du som mest . .
Gråtit under 2010? hösten..
Skrattat under 2010? sommras och vintern..
Denna månad . .
Har du varit kär? aa
Har du kysst någon? no
Har du pussat någon? nää
Har du kramat någon? yes
Har du skrattat? jaa ;D
Har du gråtit? lite för mkt
Har du varit glad? mhm
Har du varit ledsen? jo
När . .
Grät du senast? igår
Skrattade du senast? idag ;)
Duschade du senast? igår :)
Lyssnade du på musik senast? right now
Hade du kul senast? igår ;)
Hade du tråkigt senast? now.
Vem . .
Kramade du senast? Emelie
Pratade du i telefon senast med? Mamma,
Fick du sms av senast? Anton

Av Moa - 26 januari 2011 16:45

Tårarnasom rinner varje kväll, mot mina mjuka kudde dom är för dej. jag har aldrig önskat att den där kudden skulle ha vart nån annan, bara en gång och de va i sommras. jag har aldrig kännt så här förr utan ha vart tsm m den. men de e jävligt jobbigt när nån annan är det,

alla säger att de bara att tänka på nå annat , men de funkar inte!! ditt jävla underbara fejs sitter där i mina tankar hela tiden, och säg inte att de e gulligt elr jo ditt fejs e jätte gulligt men det är inte gulligt att tänka på det hela tiden. jag drömmer om dej, tänker, pratar?

du finns i alla ord ja pratar och i alla tankar ja tänker. kan inte sluta tänka.

               Finns inget på denna jord som kan få mej att visa känslor mer än dej. okj, djurplågeri. men du får mej att le för mej själv, och gråta. jag hatar det. jag hatar att ja älskar dej. och mitt liv går fan bara sämre, jag har ig i matte, betygen sjunker och tankarna skingras,.

jag vill bara ha ett nytt liv. så snälla ge mej de, gud?..<3

Jag vill att allt ska vara som vanligt , jag vill vara kompis m dej , jag vill inte ha dom här känslorna. jag ångrar inte att ja träffa dej men allt e så jobbigt just nu fan!! :'( jag vill bara ha dej , för mej själv.

jag vill att du ska sitta här breve och hålla mej i handen, jag vill vara den som säger att ja älskar dej. jag vill inte att de ska vara nån annan. jag vill vara den som håller om dej när du lagar mat (A) jag vill vara den som ...<3 jag vill älska dej, och kunna säga det rakt ut till dej och få samma svar tbx. jag vill inte att du ska säga de te nån annan. i wanna be the only one, shit. 

Jag hatar att jag älskar dej.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du bloggen? :)
 Varje dag :'D
 Nån gång i veckan ;)
 Typ när jag kmr på att den finns ;S
 Aldrig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards